Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

PNL îi suflă în ceafă PSD-ului într-un sondaj IMAS pentru europarlamentare, prezidențiale și legislative

Un sondaj IMAS realizat la comanda Europa FM arată că PSD, cu 17,4%, este urmat la mică distanță de PNL, cu 16,5%,  în topul intențiilor de vot la elegerile europarlamentare din 26 mai, dar și la cele legislative din decembrie 2020.

În schimb, candidatul PNL, Klaus Iohannis se ckasează primul în top, la mare distanță de Călin Popescu Tăriceanu, lider ALDE, dacă acesta ar candida și din partea PSD la alegerile prezidențiale din noiembrie anul acesta.

În privința europarlamentarelor, după PSD și PNL urmează în clasament USR, creditați cu 9,3% din intențiile de vot, și de ALDE, cu 9,1%.

Pro România a fost indicat de 6,4% dintre respondenți, iar PLUS de 5,2%.

Dintre cei chestionați, 6,8% au spus că nu vor vota, iar 22,4% – că nu știu sau nu au răspuns. 

Totodată, dacă duminică ar avea loc alegeri pentru Parlament, 17,4 % dintre români ar vota cu PSD.

Pe locul doi, la aproximativ 2 procente se află PNL, cu 15,2%.

În intențiile de vot urmează ALDE, cu 9,2%, USR, cu 7,6%, PLUS, cu 6,1% și Pro România, cu 5,6%.

8,2% dintre respondenți au spus că nu ar vota, iar 23% că nu știu sau nu răspund. 

Căt privește alegerile prezidențiale, Klaus Iohannis rămâne favorit, cu o intenție declarată de vot de 34,4%.

El este urmat la mare distanță de Călin Popescu Tăriceanu (ALDE), cu 15,4%, de Victor Ponta(Pro România), cu 13,2%, și de Dacian Cioloș, cu 10,9%. 

Pentru liderul PSD, Liviu Dragnea, ar vota doar 6%. 

De asemenea, 43,9% dintre cei intervievați s-au declarat convinși că Klaus Iohannis va câștiga alegerile.

Interviurile au fost realizate prin telefon, utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing). 

Eşantionul este probabilist, multistratificat, cu extragere aleatoare a persoanei. Respondenții au fost selectaţi aleator de către calculator, prin generarea automată de numere de telefon; Pentru acest studiu au fost intervievate 1011 persoane cu vârste de 18 ani și peste; Perioada de realizare a interviurilor: 11 – 30 ianuarie 2019. Eroarea de eşantionare este de +/- 3.1%.

16 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv