Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

9 milioane de dolari de la Google pentru 200 de ONG-uri româneşti

Reprezentanţii Asociaţiei Europa Digitală anunţă că aproximativ 200 de ONG-uri româneşti ar putea beneficia, în acest an, de fonduri de nouă milioane de dolari din partea Google pentru a se promova pe celebrul motor de căutare.

Remus Lucut, presedintele Asociatiei Europa Digitala
Remus Lucut, presedintele Asociatiei Europa Digitala

Peste 200 de ONG-uri au aplicat la programul “WEB-ONG”, program ce îşi propune dezvoltarea capacităţilor de promovare a ONG-urilor, creşterea ratei de absorbţie a fondurilor naţionale şi internaţionale şi creşterea încrederii românilor în acţiunile organizaţiilor non-profit.

30 de proiecte internaţionale au fost deja câştigate, iar alte 170 sunt în curs de procesare. Cei de la Asociaţia Europa Digitală susţin că, anul trecut, ONG-urile înscrise în programul “WEB-ONG” au beneficiat de peste un milion de accesări ale paginilor de internet şi de peste 16 milioane de afişări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.

Remus Lucuţ, preşedintele Asociaţiei Europa Digitală, afirmă că “este foarte important într-o democraţie consolidată ca societatea civilă, în general, dar mai ales ONG-urile, să fie cât mai vizibile şi credibile, iar misiunea Asociaţiei Europa Digitală, prin programul WEB-ONG, este de a le construi şi oferi pârghii prin care acestea să comunice mai des şi mai eficient cu beneficiarii proiectelor lor. Suntem prima organizaţie care a devenit partener certificat Google în România, avem în echipă 7 specialişti certificaţi de Google pentru a implementa proiectul internaţional Google AdGrants for nonprofit, care oferă lunar ONG-urilor din România suma de 10.000 de dolari. Această sumă este folosită de organizaţii pentru a-şi promova acţiunile în cel mai mare motor de căutare din lume, iar pentru anul 2016, am alocat alte 200 de locuri pentru ONG-uri, în care acestea pot folosi fondul de 9.000.000 de dolari pentru promovare în mediul online”.

4 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv