Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

Așteptările consumatorilor privind veniturile au crescut brusc, în speranța salariilor mari

În speranța creșterii salariilor promise de guvernanți, așteptările consumatorilor români privind veniturile au crescut brusc la 33,7 puncte la sfârșitul primului trimestrului (T1) din acest an, potrivit studiului GfK privind climatul de consum din Europa în T1.

Aceasta este cea mai mare valoare înregistrată de când țara noastră a fost inclusă pentru prima dată în studiul privind climatul de consum, în mai 2001.

Potrivit studiului, așteptările economice ale consumatorilor din România au crescut la 18,3 puncte – nivel la fel de bun ca în octombrie 2015, după ce indicatorul se afla încă la 3,3% în urmă cu un an.

Astfel, românii au o imagine mult mai optimistă asupra viitorului decât aveau acum 12 luni.

 

g1-e1493209132744

 

După scăderea constantă a șomajului în ultimii ani, consumatorii români se așteaptă la venituri mai mari.

În acord cu așteptările lor de creștere a veniturilor, românii sunt, de asemenea, pregătiți din nou pentru a face achiziții mai mari, care le depășesc nevoile zilnice. Situându-se la 16,4 puncte, disponibilitatea de cumpărare înregistrată la sfârșitul lui martie a avut cea mai mare valoare din septembrie 2006.

În Europa

În rândul consumatorilor europeni, dispoziția pozitivă a continuat în primul trimestru al anului 2017, iar după cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie, conform studiului GfK.

În ceea ce privește așteptările diferite privind situația economică și veniturile și indicatorii pentru disponibilitatea de cumpărare, s-au evidențiat diferențe mari în analizele individuale ale țărilor în care s-a efectuat sondajul.

Acestea pot fi atribuite dezvoltării economice diferite și situației de pe piața forței de muncă. Influența temelor predominante la nivel paneuropean, cum ar fi Brexit-ul, avântul partidelor naționaliste, noul guvern din S.U.A. și războiul din Siria nu au afectat, prin urmare, în mod egal dezvoltarea indicatorilor în toate țările.

1 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv