Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

Renault oferă la Târgul “Angajatori de Top” 200 de posturi și 300 de poziții de internship

Grupul Renault România participă la Târgul Angajatori de Top (24 şi 25 martie) și oferă 200 de posturi și 300 de poziții de internship.

Renault caută, în principal, persoane cu spirit de inovaţie şi pasionaţi de industria auto pentru activităţile de cercetare-dezvoltare (R&D), servicii de business, fabricaţie, achiziţii, calitate şi financiar.

Candidaţii au şansa unui prim interviu în stand cu specialiştii Grupului.

Programul de internship al companiei, „Drive Your Future”, oferă studenţilor şi masteranzilor şansa de a descoperi Grupul Renault România.

În 2011, Ana Maria Balaş era studentă în anul III la facultatea de Ingineria şi Managementul Sistemelor Tehnologice din cadrul Universităţii Politehnica Bucureşti. A descoperit într-un articol de promovare a instituţiei de învăţământ referiri la activitatea Renault în România şi la posibilitatea de a face practică.  A aplicat pentru una dintre temele programului de internship, disponibile la acea vreme. În urma stagiului, Grupul i-a făcut o propunere de angajare. Astăzi, Ana Maria se numără printre inginerii Renault Technologie Roumanie care contribuie la succesul produselor şi performanţa companiei.  

„Industria auto m-a fascinat de mică, dar decizia de a urma o facultate cu profil tehnic a venit în momentul în care căutam o soluţie de rezervă pentru admiterea la Facultatea de Marketing. Am intrat şi la ASE şi la Politehnica, urmând cursurile în paralel, la zi. Timp de trei luni am făcut practică în cadrul departamentului Circuit de carburant. Am avut şansa de a prezenta tema de stagiu în diverse instanţe de decizie şi aşa am putut să mă remarc. În urma feedback-ului pozitiv din 2011, am participat la încă un stagiu,  în anul 2012, de data aceasta,  la Circuitul de răcire. Astfel, am avut o continuitate care s-a transpus ulterior într-o integrare definitiva în echipă, fiind angajată pe postul de Responsabil circuit carburant. După un an de activitate am devenit Lider tehnic local, post ce presupune asigurarea expertizei tehnice pentru proiecte aflate atât în dezvoltare, cât şi în serie. Pe parcursul proiectelor am trecut prin etape diverse, cât şi provocări care au implicat decizii concrete, creativitate, spontaneitate, rigurozitate şi organizare”, îşi aminteşte Ana Maria Balaş.

Programe de stagii

Grupul Renault România continuă să recruteze pasionaţi de auto şi să propună tinerilor, aflaţi la finalul studiilor universitare, programe de stagii.

În cele două zile (24 şi 25 martie) dedicate celui mai important târg de carieră din România, Angajatori de Top, cei care îşi doresc o carieră în domeniul auto,  pot accesa oferta de posturi disponibile a Grupului.

Pentru activitatea de R&D, compania oferă oportunităţi de dezvoltare adresate inginerilor auto, cu profil educaţional tehnic. Candidaţii interesaţi trebuie să aibă experienţă în concepţie şi dezvoltare proiecte (domeniul mecanică, elctrică/electronică, caroserie vehicul şi echipamente design). În plus, aceştia trebuie să fie utilizatori de aplicaţii informatice specifice industriei auto (CATIA, MATLAB, SIMULIK).

Renault Servicii România îşi consolidează echipele în activităţile de supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Sunt căutaţi candidaţi cu experienţă în aceste domenii, care să fie în egală măsură şi buni utilizatori ai aplicaţiilor informatice, să aibă cunoştinţe de gestionare şi dezvoltare baze de date.

Pentru activitatea de fabricaţie vehicule (platforma industrială de la Mioveni) compania caută specialişti cu profil tehnic, experienţă în automatizare şi audit performanţă industrială.

În oferta Grupului există şi posturi în echipele departamentelor calitate, financiar şi achiziţii. Pentru acestea, sunt necesare preponderent studii tehnice şi economice, experienţă în calitate şi audit furnizori, dar şi competenţe de analiză costuri şi performanţă economică.

În plus de cerinţele specifice domeniului, candidaţii trebuie să cunoască limbile engleză sau franceză. Cele 200 de posturi cu care Grupul Renault România vine la Angajatori de top sunt disponibile în Bucureşti,Titu şi Mioveni.  

„Drive your Future” continuă

Stagiarii, studenţi şi masteranzi, pot descoperi principalele activităţi ale Grupului Renault România în cadrul programului de internship anual oferit de unul dintre angajatorii de referinţă din România.

În ultimii 14 ani, 1.800 de studenţi şi masteranzi de la universităţi din România au avut şansa de a se familiariza cu domeniul auto, de a descoperi compania. 33% dintre aceştia au fost angajaţi în urma stagiilor. 

Întreaga ofertă a Grupului Renault România este disponibilă în stand, dar şi pe pagina de Linkedin şi site-ul companiei. Mai multe detalii despre activităţile Grupului Renault România, aici.

Grupul Renault România

Constructor de automobile din anul 1898, Grupul Renault este prezent în 127 de ţări şi a vândut aproximativ 3,2 milioane de vehicule în 2016. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional.

În România, Grupul Renault reuneşte toate competenţele necesare conceperii, dezvoltării şi industrializării unui vehicul; studii client, design, inginerie, fabricaţie şi logistică, vânzare, servicii de business şi finanţare.

Aflat în centrul gamei Global Access (gama din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault.

Având un înalt nivel de expertiză în design, inginerie şi fiind un pol industrial de referinţă prin nivelul său de calitate şi satisfacţie a clienţilor, cei 16.700 de angajaţi ai Grupului Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, aceştia fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

1 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv