Vinerea trecută s-a “celebrat”, în România, Black Friday, vinerea preţurilor reduse, iar bilanţul acestei acţiuni este uluitor.
Conform statisticilor date publicităţii de specialiştii de la startupcafe.ro, românii au spart peste 160 de milioane de lei într-o singură zi pentru achiziţii efectuate online.
Cifra este cu aproximativ 50% mai mare decât cea investită anul trecut, asta şi pentru că numărul tranzacţiilor efectuate online a depăşit bariera de 264.000.
Ca de obicei, prioritate au avut produsele IT&C, dar s-au făcut investiţii masive şi în produse fashion, de mobilier, decoraţiuni, jucării, cărţi sau chiar produse alimentare.
Culmea este că românii din ţară au făcut cumpărături, în medie, de 590 de lei. Mult mai mulţi bani au investit persoane stabilite în Arabia Saudită, Pakistan şi Cipru, acestea făcând cumpărături, de pe site-uri româneştei, în valoare de până la 3.400 de lei.
În total, locuitori din peste 70 de ţări au cumpărat produse de pe varianta românească a unor site-uri precum eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Franco, F64 sau Carrefour.