Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

130 de români, blocaţi de trei zile pe aeroportul din Malaga

Circa 130 de români sunt blocaţi încă de sâmbătă pe aeroportul din Malaga, din cauza problemelor avute de compania Wizz Air.

wizz

Românii ar fi trebuit să ajungă în ţară sâmbătă la prânz, dar atât sâmbătă, cât şi duminică au fost ţinuţi în aeroport până seara, iar ulterior transportaţi la un hotel din oraş.

Deocamdată nu se cunosc motivele pentru care s-a ajuns la o asemenea situaţie, însă reprezentanţii companiei respective dau asigurări că românii vor ajunge luni seara la destinaţie, respectiv pe aeroportul din Cluj.

Culmea este că şi invers situaţia este la fel de dificilă, peste o sută de persoane care trebuiau să ajungă de la Cluj la Malaga au rămas blocate pe aeroportul din Ardeal.

Unul dintre românii blocaţi pe aeroportul din Cluj a postat pe Facebook următorul mesaj:

“Wizz Air are probleme serioase cu avioanele.

Se pare că politica de a ţine avioanele cât mai mult în aer e bună atât timp cât avioanele sunt noi. Acum însă după câţiva ani de rulaj avioanele celor de la Wizz Air încep să obosească şi apar problemele serioase.

Ieri avionul cu care trebuia să venim la Cluj a fost anulat. Motivul a fost că motorul stânga s-a defectat. Wizz Air a dat vina pe frigul de la Cluj.
Am fost sigur că vor trimite alt avion după noi. După câteva ore de aşteptare, am fost anunţaţi că zborul a fost amânat pe ziua următoare. Am fost cazaţi la un hotel frumos din Malaga pe plajă.

Azi am avut parte de o zi însorită şi frumoasă.

M-am bucurat de un timp bun de relaxare.

Astă seară am ajuns din nou la aeroport cu gândul că vom ajunge în sfârşit acasă. Am aşteptat câteva ore la Check In şi Security. Apoi am fost anunţaţi că zborul a fost anulat pentru a doua oară.

Ne-am luat din nou bagajele şi am fost aduşi la hotel.

Mâine vom încerca din nou să zburăm spre casă. Vom merge din nou la aeroport. Vom sta două ore la Check In şi o oră la Security Check. Apoi sperăm ca avionul să plece spre Cluj.

Mulţumesc Wizz Air pentru prelungirea vacanţei.

Aş fi apreciat o mai mare transparenţă şi sinceritate. Înţeleg că sunt probleme tehnice care trebuie remediate. Prefer să reparăm avionul la sol decât să avem probleme în zbor.

Dacă aş fi fost în echipa Wizz Air aş fi trimis un alt avion după pasagerii care aşteaptă de două zile şi care au fost puşi în situaţia jenantă de a face check in de două ori şi de a-şi lua bagajele înapoi după Security.

Pentru ca să trimit un alt avion îmi trebuia doar un avion de rezervă. Sau aş fi cerut ajutorul unor colaboratori de la Ryanair sau BlueAir sau EasyJet.
Dacă nu aveam bani să trimit un alt avion după 150 oameni nerăbdători să ajungă acasă aş fi fost sincer şi spuneam că nu ne permitem şi nu avem bani pentru a trimite alte avioane şi că trebuie aşteptat 3-4 zile pentru repararea motorului defect.

Înţeleg limitările unei firme Low Cost.

Totuşi, în 3 zile ajungeam acasă şi cu un autocar.

Nu înţeleg lipsa de transparenţă şi lipsa de respect pentru oameni.

La Call Center cei de la Wizz Air răspund doar după 10-20 minute ca să te descurajeze să suni. Nimeni nu ştie nimic. Să nu mai vorbim de faptul că apelul e taxat cu aprox 1 Euro pe minut.

Eu sunt recunoscător pentru zilele de şedere în Malaga. Totuşi mă gândesc şi la toţi oamenii care sunt aici cu copii mici, la cei care trebuie să ajungă la o înmormântare sau să îşi vadă familia după câţiva ani de şedere în Spania.

Mâine după-masă (luni, 9 ianuarie) avem programat un alt zbor. Sper să reuşească să repare avionul stricat şi să ajungem cu bine acasă.

Ce am învăţat este că nu poţi să controlezi ce ţi se întâmplă dar poţi să controlezi cum reacţionezi la ce ţi se întâmplă.

De asemenea am învăţat că nu are rost să te enervezi pentru lucruri pe care nu poţi sa le controlezi.

E foarte important să începi ziua gândindu-te la lucruri pentru care merită să fi recunoscător”, a relatat Marian Ruben, pe contul lui de Facebook.

2 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv