Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

Autorul bestseller-ului “Psihologia persuasiunii”, conferință la Palatul Parlamentului

Kevin Hogan, doctor în psihologie, speaker, consultant şi formator corporative, cunoscut mai ale pentru bestseller-ul “Psihologia persuasiunii: Cum să convingi pe alții să gândească la fel ca tine”, vine pentru prima dată în România, în 15 martie, pentru a susţine o conferinţă.
 
 
În cadrul conferinței “Influenţa invizibilă”, organizată de Black Card Events la Palatul Parlamentului, Hogan va vorbi despre secretele limbajului non-verbal şi despre noile strategii de comunicare în afaceri. 
 
Conferinţa se adresează în special antreprenorilor, managerilor, oamenilor de vânzări din online şi offline sau psihologilor, şi îi vor ajuta pe aceştia să înţeleagă rolul vital pe care îl joacă limbajul nonverbal în procesul de comunicare persuasivă.
 
În prima sesiune a zilei, participanţii vor învăța cele mai importante aspecte ce țin de limbajul corpului, care este aproape invizibil pentru majoritatea oamenilor. Participanţii la conferinţă vor înţelege mecanismele de funcţionare a limbajului corpului şi vor depista îndată când interlocutorul nu este sincer în timp ce comunică
 
Sesiunea a două se concentrează pe tipul de comunicare care este, de cele mai multe ori, înţeles greşit, şi anume comunicarea nonverbală. Deși adesea nu ne dăm seama, diferența dintre un răspuns pozitiv sau unul negativ, nu este făcută de ceea ce spui cu ajutorul cuvintelor, ci este comunicarea nonverbală, care determină rezultatul final în majoritatea interacţiunilor umane.
 
Kevin Hogan este autorul a 24 de cărți iar în ultima decadă a devenit expert în limbajul corpului, pentru Wall Street Journal, ABC, Fox, BBC, The New York Times, Toronto Sun, New York Post, Forbes, Investors Business Daily, Cosmopolitan şi multe altele.
 
A predat persuasiune și influență la Universitatea din St. Thomas Management Center şi a format abilități de persuasiune, vânzări și marketing pentru liderii din guvernul polonez, angajații Mutual of Omaha, Novazymes, Madden Media, Boeing, Microsoft, Starbucks, Cargill, Pillsbury, Carlson, Fortis, Maserati, Statul Minnesota, 3M, The United States Postal Service și numeroase alte companii Fortune 500. 
 
Conferinţele, seminariile și atelierele sale ajută companiile să vândă, să comercializeze și să comunice mai eficient. Cercetările sale de ultimă oră în mintea și înțelegerea dură a comportamentului consumatorilor, sunt unice în lume, aceste tehnici şi strategii nemaifiind vreodata abordate de altcineva. 
2 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv