Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ministrul Boloș a inițiat un proiect de HG pentru prelungirea cu încă 3 luni a plafonării tarifelor RCA / 

Breaking News:

Regulamentul General privind Protecția Datelor, în vigoare

Vineri a intrat în vigoare noua lege a Uniunii Europene privind protecția datelor: General Data Protection Regulation (GDPR) – regulamentul european pentru protecţia datelor, ce vizează asigurarea unei securități sporite, a transparenței și a controlului asupra datelor personale online ale cetățenilor din UE. 

Regulamentul trebuie respectat de toate firmele, organizaţiile şi autorităţile. În caz contrar, acestea riscă amezi foarte mari şi procese cu clienţii sau angajaţii. 

Prin date personale, regulamentul se referă la: numele unei persoane fizice, numerele de identificare, date despre localizare, orice alt tip de identificator online care este specific din punct de vedere fizic, psihologic, genetic, mental, economic, cultural sau social unei anumite persoane fizice. 

Odată cu intrarea în vigoare a noului Regulament, după acordul clientului persoană fizică, informaţiile personale vor fi prelucrate pe tot parcursul relaţiei contractuale cu organizaţia sau compania. 

Iată obligațiile oricărui operator de astfel de date:  

  • să se asigure că datele colectate au un scop clar și nu sunt folosite în alt scop, arată o analiză GpeC. În cazul unui grup care deţine mai multe firme sau al unui unei firme care deține mai multe magazine (spre exemplu), datele colectate nu pot fi folosite „la comun” deoarece scopul colectării a fost diferit.  
  • să resctricționeze accesul la datele clienților doar angajaților care au nevoie de acele date pentru a-și îndeplini sarcinile de serviciu;  
  • să dețină un registru al evidențelor în care să țină cont de activitățile de prelucrare a datelor deoarece activitatea acestora nu este ocazională;  
  • să se asigure că terții cu care lucrează sunt în UE, Spațiul Economic European, sau în alte state cu regim adecvat și că asigură securitatea datelor; prin terți se înțelege orice operator, tool, plug-in sau alte instrumente tehnice care folosesc sau colectează date personale, inclusiv Facebook Pixel;  
  • să informeze clienții, în pagina de check-out, cu privire la folosirea datelor pe care le aceștia le oferă (datele de facturare și livrare) întrucât informarea clienților cu privire la datele colectate este obligatorie din momentul colectării datelor. 
2 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv