Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Cătălin Cîrstoiu și-a anulat toate ieșirile publice, după ce a fost reclamat la DNA și ANI de Emanuel Ungureanu / JUSTIȚIE: Iohannis a avizat începerea urmăririi penale a lui Petre Roman și Voican Voiculescu în dosarul Mineriadei / ANM: Vreme extrem de caldă până miercuri, apoi temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

Vola.ro, creșteri de două cifre la fiecare an de la înființare

Vola.ro, cea mai mare agenție de turism online din România, a raportat o creștere de două cifre în anul 2017, ajungând la un volum tranzacțional total de 60,7 milioane de euro (în creștere cu 24% față de 2017) și o  cifră de afaceri de 6,65 milioane euro (în creștere cu 13% față de anul anterior) pentru activitatea companiei în România.    

Daniel Truică, Vola.ro

„Faptul că Vola.ro a avut creșteri de două cifre în fiecare an de la înființare înseamnă că suntem utili clienților noștri și că eforturile noastre de a le oferi destinații variate, prețuri bune și suport prompt și de calitate, au fost apreciate. Nu am ars etape și am crescut sistematic, astfel că anul trecut un studiu Mercury 360 a arătat că Vola.ro este cea mai de încredere agenție de turism online din România. Este cea mai bună confirmare a muncii noastre din ultimii 10 ani.”, a declarat Daniel Truică, CEO și unul dintre fondatorii Vola.ro.   

Biletele de avion rămân cele mai cumpărate produse turistice în mediul online

În 2017, volumul vânzărilor de bilete de avion pe Vola.ro a crescut cu aproximativ 19% față de anul 2016. Prețul mediu pe bilet a fost de 134 euro, cel mai scump bilet costând 7400 euro pentru un zbor Tokyo – București – Tokyo. Cel mai ieftin bilet a costat 2,98 euro pe ruta Milano – București. Cea mai mare rezervare a fost făcută pentru un grup de 48 de persoane cu plecare din Budapesta și cu destinația Tokyo, totalizând 25.000 euro.   

Cei mai mulți dintre turiștii care au călătorit cu avionul au ales bilete ale companiilor Wizz Air, Tarom, Blue Air, Ryanair, ale grupului Lufthansa sau AIR FRANCE KLM. Destinațiile preferate de români în 2017 au fost Italia, Marea Britanie, Germania, Spania, Franța, Belgia, Grecia, Elveția, Portugalia. 

Destinațiile cu cea mai dinamică evoluție în ceea ce privește biletele de avion au fost Islanda (+68%), Maroc (+71%), Israel (+56%) și Finlanda (+45%). Totodată, în anul 2017, numărul biletelor de avion cu destinația România a fost mai mare cu 29%, destinațiile principale fiind București, Iași, Cluj și Timișoara.

Prețul mediu al vacanțelor vândute a crescut cu 14,5%

În anul 2017, românii au plătit în medie 530 euro de persoană pentru o vacanță și 212 euro de persoană pentru un city break. Cea mai scumpă vacanță a costat 4575 euro (4 persoane, 9 nopți, zbor dus-întors și hotel) și a avut ca destinație sudul Spaniei, Costa del Sol.  

Cele mai populare destinații de city break sunt Roma, Barcelona, Paris, Milano, Dubai, Veneția, Londra, Amsterdam, Praga.

Câți români plătesc cu cardul pentru produse turistice?

În anul 2017, 78% din rezervările de bilete de avion au fost plătite cu cardul, în creștere cu 6 puncte procentuale față de anul 2016. 

Estimare: Creștere de peste 30% în 2018

Pentru anul 2018, Vola estimează o creștere de peste 30% pentru agenția din România. În prima lună a anului, când Vola.ro a derulat campania „Ieftinuarie” cu cele mai mici prețuri din an la bilete de avion, agenția a înregistrat deja o creștere față de luna ianuarie a anului trecut.

Despre Vola.ro

În 2017 Vola a fost desemnată printr-un studiu Mercury Research drept cea mai de încredere agenție de turism online din România. Compania a avut, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât ca cifră de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți. Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie și low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanțe, pachete de turism intern, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.

De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv