Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

Război între Cuc și șefa Tarom, demisă pentru că n-a ținut la sol avioanele în ziua moțiunii de cenzură

Un adevărat război s-a declanșat între ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc – demis cu tot cu Guvernul Dăncilă prin moțiune de cenzură, în 10 octombrie -, care a dat-o afară din funcția de director general al Tarom pe Mădălina Mezei, pe care o numise cu doar câteva luni în urmă. 

Mai întâi, premierul desemnat Ludovic Orban a declarat miercuri seară, într-o emisiune electorală la B1TV, că Mădălina Mezei a fost demisă pentru că a refuzat să țină la sol avioanele Tarom astfel încât să împiedice pe 20 de parlamentari ai opoziției să vină la ședința de plen în care a fost votată moțiunea.
 
A doua zi, Mezei a confirmat spusele lui Orban și l-a acuzat pe ministrul Răzvan Cuc pentru ordinul pe care acesta l-a dat.
 
„Este adevărat. Mi-a cerut să țin avioanele la sol. Mi-a zis să nu vină lumea la moțiune, să inventez probleme tehnice”, a spus Mezei, pentru HotNews.ro.
 
„Dumnealui n-a înțeles că prin mandatul meu nu puteam să fac așa ceva. Oamenii noștri, piloții, sunt oameni liberi care nu stau să răspundă comenzilor unui CEO. I-am spus că nu voi face niciodată așa ceva”, a adăugat ea.

„Eu nu-s implicată politic. Am avut încrederea unor oameni care m-au verificat profesional, cariera mea de 22 de ani este cartea mea de vizită. Am fost chemată să fac un proiect, să salvez compania”, a mai spus Mezei. 

 
Cuc: Minciuni
 
Reacția lui Răzvan Cuc nu a întârziat să apară, pe Facebook: „Se pare că fosta doamnă director general Tarom nu a înțeles că dacă nu face treabă, va sta cu mandatul pe masa Consiliului de Administrație

Nu înțeleg supărarea unor directori de Companii care atunci când nu își îndeplinesc obiectivele pe care și le-au asumat, la preluarea mandatului, vin acum și se dau victime. Doamna Mezei trebuia să-și asume întârzierile manageriale trasate de către CA. Trebuia să facă restructurarea Tarom, trebuia să fie livrat deja primul avion ATR, trebuia să nu încerce să facă anumite jocuri în favoarea unor grupuri din Companie.

 

Minciunile pe care le aruncă acum pe piață, crezând că cineva ar putea să-i securizeze poziția de director general, nu au nicio acoperire. Dacă cineva i-ar fi cerut așa ceva, ar fi trebuit să iasă public, atunci, și să spună lucrurilor pe nume. Or, doamna a așteptat până acum momentul oportun pentru ea, crezând că va deveni o victimă a cuiva și va reuși să rămână în funcție cu sprijinul știut numai de ea.

Trebuie să știe că în funcție nu o ține decât munca, nu jocurile de culise. Înțeleg că nu a avut nimic împotrivă cu revocarea și că așa cum a venit, așa pleacă.

Să-și caute acum o altă scuză, mi se pare lipsit de substanță. Probabil că a căzut victima grupurilor de pile și relații din Companie.

Nu mă războiesc cu doamna Mezei, dar cred că nu a înțeles ceva din funcția pe care a deținut-o. Funcția de director general al Tarom nu se compară cu cea de șef de reprezentanța de la Bruxelles, unde făcea rezervări de bilete sau protocol pentru prietenii care veneau în vizită.

Aici trebuie luate decizii manageriale în interesul Companiei, nu să stai și să aștepți după un “ok” care vine din partea apropiaților.

În consecință, doamna Mezei, întoarceți-vă acolo unde știți cel mai bine activitatea: la ticketing și protocol.”

 
La puțin timp, Consiliul de Administrație al Tarom a postat pe pagina de Facebook a companiei un comunicat, în care arată că Mădălina Mezei “nu a reușit să ducă la îndeplinire Hotărârile CA și a întârziat procesul de modernizare a flotei de scurt curier, una din componentele esentiale în procesul de redresare al Companiei, prin neimplementarea Memorandumului privind vânzarea în regim buy-back a vechilor aeronave ATR și preluarea prin leasing operational a unor aeronave noi, tot de tip ATR”.

O altă deficiență constatată de CA “a reprezentat-o lipsa oricărei informări cu privire la procesul de reducere a numărului total de posturi din Companie”.

”Pe cale de consecință, Consiliul de Administrație al CNTAR TAROM S.A., cu unanimitate de voturi, a hotărât revocarea din funcția de director general a doamnei Mădălina Mezei și desemnarea unui nou director general provizoriu, în persoana domnului Valentin Nicolae Gvinda, care ocupă funcția de Șef Departament ATR din cadrul Companiei”, se arată în comunicatul postat.

166 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv