Exim Bank

the GROUP

Borsec

Samsung

Carrefour

Deichmann

Dedeman

Metro

Auchan

 

Cotnari

ComputerLand

Sony

Arctic

Dacia

Rompetrol

Penny

Selgros

BRUXELLES: Încep negocierile între PE și Consiliul UE pentru şefia Parchetului European. Kovesi, favorită / JUSTIȚIE: Dragnea cere anularea condamnării de 3 ani și 6 luni de închisoare / El susține că trebuia judecat de un complet specializat pe corupție / 

Breaking News:
 

Alunecări de teren pe DN 76 Deva – Oradea. Un tronson este aproape gata, altul abia începe

CNAIR anunță începerea, în 18 martie, a lucrărilor de consolidare a DN 76 Deva – Oradea la km 86,5, pe sectorul Criștioru de Jos – Vârfuri, unde a avut loc o alunecare de teren.

sursă foto: Arhivă CNAIR

“Contractul cu Asocierea DACIA FABER SRL și TOTAL CONSTRUCT SRL a fost semnat în data de 13 martie 2019, ca urmare a întocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispoziție 4 luni pentru punerea în siguranță a drumului, astfel încât să fie evitată blocarea circulației și consolidarea terenului cu coloane forate în adâncime”, precizează reprezentanții CNAIR.

Totodată, în 15 martie încep lucrările de reabilitare a tronsonului 5 (Ștei – Beiuș,  în lungime de 31 km), care urmează să fie deschis circulației în luna aprilie a.c.

De la aceeași dată se deschide și șantierul pentru tronsonul 3 (Ionești – Vârfurile), de aproximativ 14 km. Contractul a fost semnat în luna noiembrie 2018 cu Asocierea S.C. SYLC CON TRANS S.R.L. – HYDROSTROY AD. Execuția lucrărilor va dura 12 luni.

Anul acesta se vor finaliza lucrările și pe lotul 3, de 15 km, care face parte din tronsonul 6 (Beiuș-Oradea) al DN 76. 

Contractul a fost semnat în luna august 2018 cu asocierea SC DRUM ASFALT SRL – SC TRAMECO SA – SC DRUMURI BIHOR SA, care a început lucrările încă din  luna octombrie 2018. 

Tot pentru tronsonul 6 Beiuș – Oradea, CNAIR intenționează să semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 și 2, în lungime totală de peste 32 km.

Pentru contractele destinate reabilitării celor două loturi, ofertele deschise în luna ianuarie 2019 se află acum în perioada de evaluare.

În ceea ce privește reabilitarea tronsonului 4 (Vârfurile – Ștei), cu o lungime de peste 33 de km, anul acesta va fi lansată o nouă licitație, după ce fostul antreprenor a abandonat lucrările. În prezent, documentația de atribuire a fost actualizată, după o expertiză tehnică a lucrărilor executate de vechiul antreprenor.

“Precizăm că tronsonul 1 (Șoimuș-Brad), în lungime de peste 30 km a fost recepționat și deschis circulației încă din luna decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad-Ionești), cu o lungime de apropape 20 de km recepția finală a avut loc în luna decembrie a anului trecut”, precizează reprezentanții CNAIR.