Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ministrul Boloș a inițiat un proiect de HG pentru prelungirea cu încă 3 luni a plafonării tarifelor RCA / 

Breaking News:

CFR, mari probleme pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti. Trenurile au întârzieri de până la trei ore!

Reprezentanţii CFR Călători anunţă, joi, că sunt mari probleme pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti, din cauza testării noului sistem de dirijare a traficului ETCS/ ERTMS nivel 2.

cfr-calatori, tren

UPDATE 11 decembrie: CFR SA anunţă finalizarea lucrărilor de testare a noului sistem de dirijare a traficului pe segmentele Chitila – Buftea, Buftea – Periș, Periș – Crivina, în stațiile Buftea, Crivina și Periș.

Însă vor fi în continuare întârzieri la trenuri, generate de verificări suplimentare pentru finalizarea lucrărilor și pe segementul Crivina – Brazi.

“Trenurile circulă în continuare în condiții speciale, de tip cale liberă, ceea ce înseamnă un flux în grafic de șase trenuri/sens între București și Ploiești, deoarece pe toată perioada testării noului sistem de dirijare a traficului se diminuează capacitatea secțiilor de circulație și se prelungesc timpii de mers”, precizează CFR.

Întârzierile apar pentru că pe segmentul feroviar respectiv se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers.

Astfel, lucrările respective, de testare şi punere în funcţiune a noului sistem de coordonare şi dirijare a traficului feroviar, afectează circulaţie trenurilor care tranzitează staţiile Bucureşti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti.

În aceste condiţii s-a ajuns ca trenul IR 1658, venit de la Bacău, să ajungă în Gara de Nord cu o întârziere de 180 de minute, iar un tren sosit de la Ploieşti Sud să ajungă în Gara de Nord cu o întârziere de 150 de minute.

Conform celor de la CFR Călători, citaţi de romaniatv.net, “proiectul pilot ETCS/ERTMS nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic şi comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a acestui nou sistem pe tot Coridorul IV paneuropean. Principalele lui beneficii sunt îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei şi creşterea capacităţii de transport”.

2 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv