Exim Bank

the GROUP

Borsec

Samsung

Carrefour

Deichmann

Dedeman

Metro

Auchan

 

Cotnari

ComputerLand

Sony

Arctic

Dacia

Rompetrol

Penny

Selgros

POLITICĂ: Remanierea lui Birchall și înlocuirea ei cu Gîrbovan așteaptă ok-ul lui Iohannis / Celelalte propuneri: Fifor – ministru la Interne, Șerban Valeca la Educației și Iulian Iancu – vicepremier pentru Economie / POLITICĂ: Sesiune parlamentară extraordinară de formă, cu doar o săptămână înaintea de sfârșitul vacanței / ANM: Canicula se prelungește / 

Breaking News:
 

Două oferte pentru supervizarea construirii Podului peste Dunăre, la Brăila

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit două oferte pentru supervizarea proiectării și construirii Podului de la Brăila, peste Dunăre.

Valoarea estimată a contractului este de aproximativ 49 de milioane de lei, fără TVA.

Astfel, au depus oferte două asocieri:

  1. Asocierea Metroul SA – Italrom Inginerie Internationala SRL – Sistema Ingegneria SRL – Arex Lider Company SRL
  2. Asocierea SC TPF Inginerie SRL –SC Septembrie Consulting SRL

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României si face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investitii Teritoriale Integrate), finanțabile din POIM 2014 – 2020, Axa Prioritară 2 “Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient“.

Lungimea totală a proiectului este de 23,4 km și cuprinde două secțiuni: drumul principal Brăila – Jijila, cu o lungime circa 19 km și drumul de legatură cu DN22 Smârdan – Măcin, în lungime de 4,3 km.

Podul suspendat peste Dunăre – structura principală – va avea o lungime de 1.974 metri și va fi pozitionat între km 4,6 și km 6,6 pe drumul principal Braila-Jijila, respectiv la km 166 pe fluviul Dunarea (kilometraj pe Dunare, masurat de la Sulina). 

Drumul principal Brăila – Jijila va avea o lungime de 19 km si va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană și zona de parapete.

Pe tronsonul cuprins între km 4,5 și km 6,7, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi doua viaducte de acces în lungime de cate 110 metri fiecare.

Traseul include o ramificație pe directia sud, până la intersecția cu drumul existent Smârdan – Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin.  Cu o lungime de  4,328 km, acest drum va fi prevăzut cu o bandă de circulație pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la  km 8 al drumului principal (Brăila- Jijila) si se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin.

Contractul pentru proiectarea și execuția  Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila a fost semnat în data de 15 ianuarie 2018, între CNAIR și Asocierea Astaldi S.p.A. – IHI Infrastructure Systems CO. LTDla o valoare de aproape 2 miliarde de lei, fără TVA.

11 Shares