Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

Primăria Capitalei nu face parcări, dar vrea 30 de stații de alimentare pentru mașinile electrice

Primăria Capitalei are în continuare mari dificultăți în realizarea unor locuri de parcare pentru mașinile clasice, dar vrea să-și îndrepte atenția către mașinile electrice.

Astfel, deși există doar 187 de mașini electrice în București, în acest moment, Primăria vrea să facă, într-un timp cât mai scurt, 30 de stații de alimentare pentru aceste mașini, stații care ar urma să aibă o capacitate de 74 de locuri.

Conform proiectului ce urmează să fie discutat vineri, stațiile de încărcare vor fi amenajate în următoarele locații: Parcaj Tonița, Parcaj Pescăruș, Parcaj Șoseaua Nordului, Parcaj Operă, Parcaj Expoziției, Doamna Ghica, Bucur Obor, Academiei, Biserica Enei, Chiristigiilor, Matei Millo, Aviatorilor, Horoscop, Lipscani, Maria Rosetti, Palatul de Justiție, Lido, Parc Herăstrău, Decebal, Piața Amzei, Piața Victoriei, Calea Plevnei, Charles de Gaulle, Primăria Capitalei.

Primăria a încercat încă de anul trecut să se implice în comercializarea de mașini electrice, dar programul Rabla Plus nu a avut succes în special din cauza faptului că o astfel de mașină costă, în România, cam 30.000 de euro.

Anul acesta, statul promite câte 10.000 de euro ca susținere pentru cei care vor să-și cumpere o asemenea mașină, bazându-se și pe faptul că există o directivă a Comisiei Europene ce recomandă dezvoltarea pe acest segment pentru reducerea poluării la nivel global.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv