Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ministrul Boloș a inițiat un proiect de HG pentru prelungirea cu încă 3 luni a plafonării tarifelor RCA / 

Breaking News:

Renault a lansat o platforma de vânzări online

Renault a lansat vineri o platformă de vânzări online, soluție practică și rapidă care oferă clienților opțiunea de a gestiona online tot procesul de achiziție a unei mașini.

La adresa https://vanzari.renault.ro, platforma include modelele disponibile în stoc, la prețuri promoționale.

Clienții pot consulta ofertele disponibile pe site cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât să poată face alegerea cea mai potrivită cu nevoile lor. Apoi își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus).

Plata se efectuează cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Taxa de rezervare se transformă în avans la momentul confirmării comenzii. Din momentul rezervării, clienții au la dispoziție o perioadă de 15 zile pentru a finaliza achiziția în showroom-ul ales.

În fiecare lună, clienții vor avea la dispoziție o nouă listă de vehicule aflate în promoție.

In mod evident, noile tendințe digitale influențează și domeniul auto, iar așteptările clienților sunt în permanentă schimbare. Digitalizarea procesului de vânzare ne va permite să aflăm mai multe despre nevoile clienților și vom putea dezvolta oferte personalizate, mizând pe o experiență de achiziție intuitivă și rapidă“, declară Daniel Filip, Director Marketing Renault Commercial Roumanie.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv