Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

Un tren anulat şi întârzieri majore la trenuri în Gara de Nord deşi zăpada nu este mare

Fără a face vreo precizare asupra întârzierilor survenite încă de ieri la trenuri, dar nici despre frigul pe care au fost nevoiţi să-l îndure unii călători în vagoane, CFR Călători anunţă în această dimineaţă că traficul feroviar “se va face în orele următoare conform reglementărilor specifice condițiilor de iarnă”.

tren-international-iarna, zapada

UPDATE ora 14.00: CFR Călători revine cu un comunicat, în care admite că au avut loc întârzieri majore la trenuri: “IR 1742, Satu Mare – Oradea – București și IR 1892, Craiova – Piteşti – Bucureşti Nord au ajuns la destinaţie cu o întârziere de peste 2 ore, din cauza unor defecţiuni.

Totodată, IR 1880, Târgoviște – Titu a fost anulat.

Trenurile IR 1873, Goleşti – Parc Kreţulescu şi IR 347, Viena – Bucureşti Nord, vor ajunge la destinaţie cu o întârziere de aproximativ 100 de minute.

Informaţii în timp real despre situaţia circulației trenurilor pot fi găsite pe http://cfr.ro/index.php/cauta-tren

“În urma avertizărilor meteo de ninsoare, vânt și temperaturi scăzute, emise de Administraţia Naţională de Meteorologie pentru următoarele ore, CFR Călători informează pasagerii să aibă în vedere faptul că trenurile vor circula conform reglementărilor specifice condițiilor de iarnă, la nivelul companiei fiind instituit Comandamentul de Iarnă”, se arată în comunicatul remis luni redacţiei.

Un călător chestionat de Realitatea TV în Gara de Nord Bucureşti a relatat că a făcut 15 ore cu trenul de la Oradea. Trenul ar fi trebuit să ajungă la ora 7.30 şi a ajuns după ora 9.30, astfel că omul a pierdut legătura spre Piteşti, pentru care avea bilet la ora 9.00. A vost nevoit să aştepte 4 ore în gară până la următoarea legătură.

Pe de altă parte, cetăţeanul a reclamat că trenul nu a avut căldură de la Oradea până în Cluj-Napoca Bucureşti: “Am avut locuri în vagon cuşetă şi a fost frig până la Cluj. Ni s-a spus că nu face faţă locomotiva şi să suferim până la Cluj. Într-adevăr, după ce am plecat din Cluj a început să se încălzească în vagoane, dar apoi trenul a mers ca melcul, cred că nici Personalul nu mergea aşa. Şi aveam pretenţie de la un InterRegio!”.

Un aet tren care trebuia să ajungă din vestul ţării la Bucureşti avea 50 de minute întârziere la ora 10.00. Şi celelalte trenuri din diverse colţuri ale ţării au avut circa 40-50 de minute de întârziere. Iar aceasta, în condiţiile în care stratul de zăpadă nu depăşeşte 10-15 cm.

Pentru preîntâmpinarea unor eventuale perturbări în circulaţia feroviară, CFR Călători anunţă că  ia următoarele măsuri:

  • asigurarea locomotivelor Diesel de rezervă și pregătirea materialului rulant pentru circulație în condiții de iarnă;
  • suplimentarea echipelor de intervenție și asigurarea personalului necesar pentru deszăpezirea unităților proprii (revizii, depouri etc);
  • pregătirea  suplimentară a garniturilor şi verificarea acestora înainte de plecarea la drum.

“Întrucât există posibilitatea apariției de modificări/perturbări în circulația trenurilor, rugăm pasagerii ca, înainte de călătorie, să se informeze despre condiţiile meteo şi să apeleze telefonic Gara CFR din localitatea de plecare pentru informații actualizate despre mersul trenului cu care intenționează să călătorească. Numerele de telefon de la stațiile CFR, la care pasagerii pot cere informații, sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Info Utile/Informații Telefonice“, se mai arată în comunicatul companiei naţionale.

Totodată, pasagerii pot primi, la cerere, contravaloarea biletelor/călătoriilor pentru eventuale parcursuri neefectuate, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.

Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport  sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv