Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

JUSTIȚIE: Amânări pe bandă la CCR, până pe 13 ianuarie 2021 /  Pronunțarea pentru terenul de la Romexpo, majorarea salariilor profesorilor și a pensiilor, la anul / 

Breaking News:
 
EXCLUSIV!

Jocuri murdare pe milioanele statului, în Portul Midia, cu epava QUEEN Hind și peste 14.000 de oi

“Noaptea, ca hoții”, șefii Apelor Maritime au negociat asiduu o licitație, pe un Caiet de Sarcini nefavorabil statului român!

Reprezentanții României, doamna Laura Diana Gîrlă și domnii Adrian Olteanu și Costel Stanca, NU dau semne că ar ține la bugetul statului administrat de premierul liberal Ludovic Orban!

Ei sunt “românii” care conduc destinele Apelor Maritime din porturile comerciale Constanța, Midia și Mangalia și portul Tomis – site-ul oficial

În 24 noiembrie 2019, în Portul Media, s-a scufundat cargobotul QUEEN Hind, având la bord 22 de marinari și 14.600 de oi.

Autoritățile portuare române ne-au anunțat că toți marinarii sirieni au fost salvați și că au fost scoase vii, din coca navei scufundate parțial, 228 de oi din cele peste 14.000.

Și ne-au mai informat că au demarat acțiunea de recuperare a animalelor moarte.

Queen Hind, încă sub ape în Portul Midia

Au trecut 48 de zile, fără ca oile înecate să fie scoase din vapor, pentru evitarea unui dezastru ecologic, iar eliberarea acvatorului portuar de epava navei QUEEN Hind NU s-a materializat.

Cum am ajuns în această situație? Forte simplu:

Compania Națională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CNAPM) este condusă, în prezent, de Costel Stanca, sub supravegherea reprezentanților Ministerului Transporturilor, de celebra doamnă din Târgoviște Laura Diana Gîrlă și de domnul Adrian Olteanu.

Liberalul Costel Stanca – foto Ziua de Constanța

În loc să creeze un cadru legal printr-un Caiet de Sarcini onest, care să protejeze România, românii Gîrlă, Olteanu și Stanca au luat decizia să facă jocurile armatorului și a asigurătorului, prin acceptarea scoaterii navei QUEEN Hind în ÎNTREGIME și fără DETERIORĂRI.

Și, cum altfel, decât pe banii statului român! Că doar nu plătesc din buzunarele lor doamna Gîrlă sau domnii Olteanu și Stanca întreaga acțiune de ridicare a navei de 3785 tdw aflată sub pavilion Palau, ÎNTREAGĂ și NEVĂTĂMATĂ! 

Așa doresc armatorul și asigurătorul să fie scoasă din apele Portului Midia nava scufundată QUEEN Hind: curățată, vopsită, spălată și cu 14.600 de oi vi la bord!!! Pe banii românilor!

Apropo! Doamna Laura Diana Gîrlă din Târgoviște este o ABONATĂ la reprezentarea statului în firme deținute de Ministerul Transportului! Ce o recomandă? “Vocea și talentul ei!”, ar spune regretatul actor Dem Rădulescu.

Iată ce o recomandă pe doamna Laura Diana Gîrlă să conducă destinele Apelor Maritime! (Foto: pagina ei de Facebook)

Ca să fim foarte clari: Prin acțiunea scoaterii navei QUEEN Hind ÎNTREGI și fără DETERIORĂRI, costurile se dublează și ajung la câteva milioane de euro, plătiți din bugetul de stat – coordonat acum de premierul Ludovic Orban sub atenta supraveghere a președintelui Klaus Iohannis!!!

După cum bine se știe de către doamna Gîrlă și domnii Olteanu și Stanca, CNAPM are obligația să organizeze  o licitație internațională, pentru a elibera URGENT Portul Midia de un eventual dezastru ecologic, catastrofă ce se poate declanșa în orice moment. (Despre eliberarea șenalului navigabil din Portul Midia de epava cargobotului QUEEN Hind, nicio vorbă!).

În loc să invite la vedere firme specializate, conducerea CNAPM a preferat – poate ne vor spune “incoruptibilii” procurori DNA din Constanța dacă în acest caz s-a comis vreun act de corupție – să accepte jocul armatorului și asigurătorului navei QUEEN Hind. Și nu oricum, ci “Noaptea, ca hoții”.

Astfel, în noaptea de joi spre vineri (9-10 ianuarie), “românii” desemnați de doamna Gîrlă și domnii Olteanu și Stanca să conducă o pseudo-licitație, au negociat cu trei firme ținute la secret, în sala de ședințe de la parterul Administrației Portului Constanța. (Dovezi video!!!)

Doamna Laura Diana Gîrlă se destinde la munte, pentru a lua decizii bune la… mare!  Foto: pagină publică Facebook

P.S. Așteptăm un răspuns din partea premierului Ludovic Orban. Că tot ne amenință că va pune ordine în Administrație și că va scăpa firmele de stat de căpușele omenești plasate de PSD și de grupurile organizate, care sugrumă Executivul și sug zilnic, ca nesătuii, din banul public.

Adrian Olteanu, precum doamna Gîrlă și domnul Olteanu, este un abonat la funcții în Ministerul Transporturilor: director, consilier juridic etc!

Așteptăm și un răspuns din partea doamnei Gîrlă și a domniilor Olteanu și Stanca.

129 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv