Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

Campanie de vară MOL România: Premii și promoții la benzinării

MOL România sărbătorește vara alături de clienții săi, cu promoții atractive și numeroase premii. Astfel, cei care alimentează în această vară cu minimum 25 de litri de carburant pot câștiga un card MOL în valoare de 250 de lei sau unul dintre cele trei autoturisme Honda Civic oferite în această campanie.

Totodată, MOL duce mai departe tradiția ultimilor ani și pune la dispoziția clienților săi produse dedicate Fiskars şi Gerber, pe care aceștia le pot achiziționa la prețuri avantajoase. 

“MOL România și-a obișnuit clienții cu produse de cea mai înaltă calitate, fie că ne referim la carburanți, la produsele din magazine sau la oferta gastronomică de la Fresh Corner. Promoția Fiskars din această vară nu face excepție și ne bucurăm că reușim din nou să venim în întâmpinarea clienților noștri cu produse de calitate, pe care le vor putea folosi în activități in aer liber, în bucătărie sau la grădinărit. De asemenea, le oferim clienților noștri un plus de răsfăț pe durata verii, printr-o campanie în cadrul căreia oferim un număr semnificativ de carduri de carburant și 3 autoturisme Honda Civic”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

Astfel, până pe data de 18 august, MOL România derulează campania „Tu alimentezi, MOL te premiază”, prin care clienții care alimentează cu minimum 25 de litri de carburant pot câștiga pe loc, prin tragere la sorți, unul dintre cele 1.000 de carduri MOL în valoare de 250 de lei fiecare. De asemenea, cei care se înscriu cu bonul fiscal pe www.molromania.ro/honda pot câștiga la finalul campaniei, prin tragere la sorți, una dintre cele 3 Honda Civic. Clienții care folosesc cardul Multibonus sunt înscriși automat în tragerea la sorți pentru premiile mari. 

În paralel, MOL România a lansat o campanie cu produse Fiskars si Gerber ce se desfăşoară în perioada 20 iunie – 29 septembrie 2019. Pentru promoția din acest an au fost selectate 15 produse din categoriile outdoor, grădină şi bucătărie. Pentru fiecare achiziție de minimum 25 de lei (carburant, produse şi servicii), clienții MOL România primesc câte o etichetă. Clienții care colectează numărul specificat de etichete le pot utiliza la plata produselor Fiskars sau Gerber, împreună cu valoarea specificată în lei pentru fiecare produs. Clientii loiali au posibilitatea, ca întotdeauna, să îşi folosească punctele acumulate pe cardul MultiBonus la achiziţia acestor produse.

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 219 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucuresti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii.

MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL. Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor. 

2 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv