Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Guvernul a aprobat prelungirea cu încă 3 luni a plafonării tarifelor RCA / 

Breaking News:

FAN Courier a deschis al 9-lea Centru de predare/primire expediții din București

FAN Courier a deschis, miercuri, cel de-al 9-lea Centru de primire/predare expediții din București și mai vrea unul până la finalul anului, astfel încât numărul lor să ajungă la zece.

Roxana Magopet director de marketing FAN Courier
Roxana Magopet, director de marketing FAN Courier

”Centrul de predare/primire expediții din Bd. Theodor Pallady nr. 2, bl. M2A, operațional începând de astăzi, este o soluție suplimentară pe care am adoptat-o pentru clienții care nu pot sau nu doresc să aștepte curierul acasă. Este o soluție în completarea serviciului Collect Point și a parteneriatului semnat la finalul lui 2014 cu OMV-Petrom. Investițiile pentru creșterea gradului de satisfacție a clienților sunt prioritare pentru evoluția companiei noastre. În același registru se înscriu și deschiderea noului HUB Regional de la Brașov dar și afilierea noastră la organisme internaționale precum EURODIS, cu care ne putem susține creșterea eficienței serviciilor”, a declarat Roxana Magopet, Marketing&PR Manager al FAN Courier.

Amenajat într-un spațiu de 68 mp și având dublă funcționalitate – spațiu de recepție și punct operațional, Centrul de predare/primire expediții din Bdul. Theodor Pallady nr. 2, bl. M2A, a fost ales pentru a acoperi o nouă zonă a Capitalei. Programul de lucru cu clienții va fi similiar celor din celelalte 8 centre din Capitală: luni-vineri, între orele 9.00-21.00 și sâmbătă 9.00-14.00.

Investiția în centrele de predare/primire expediții completează planul de dezvoltare a companiei pe termen mediu și lung, plan în care se înscriu deschiderea celui de-al doilea HUB Regional la Brașov și modernizarea sediilor din principalele centre urbane unde operează FAN Courier.

FAN Courier, lider al pieței locale de curierat de peste zece ani, estimează pentru anul în curs o cifră de afaceri de 102 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 15% față de anul anterior. Compania a menținut chiar și în perioada crizei financiare un ritm mediu de creștere de 15% iar avansul afacerilor s-a datorat identificării de noi direcții de dezvoltare și investițiilor asumate și realizate din surse proprii. În 2015, investițiile realizate de FAN Courier au fost de peste 12 milioane de euro, cu aproape 50% mai mari decât estimările inițiale. 

”Oriunde, cu plăcere

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.

FAN Courier deservește cei peste 30.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 4.550 de colaboratori și a unei flote auto de peste 2.750 de autovehicule.

Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localităti deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.

Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunității și a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori.

Constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicații de business recunoscute în România:

  • locul 23 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ;
  • Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2015;
  • Best Web Aplication, Investment of the Year 2015, Company of the Year 2014 & 2015, Romanian Courier Business Awards 2014 – premii acordate de Govnet în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Curierat;
  • laureat anual (Locul 1) în Topul Național al Firmelor din România, întocmit de Camera de Comerț și Industrie a României;
  • laureat anual (Locul 1) și Premiul de Excelență în Topul Firmelor întocmit de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București; laureat anual (Locul 1) în Topul Național al Firmelor Private din România organizat de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România.
  • În ediția 2015-2016 a competitiei SUPERBRANDS, FAN Courier a intrat pentru prima oară și a câștigat detașat poziția de lider al categoriei „Transport & Courier Service”.
2 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv