Funky Buddha, brand principal al grupului grec Altex, își deschide primul magazin în România, la jumătatea lunii aprilie, în ParkLake Shopping Center, una dintre cele mai impresionante destinații de cumpărături din București.
Magazinul este conceput pe baza celor mai recente tendințe de retail, cu un spațiu primitor, confortabil și inspirat din punct de vedere vizual, potrivit unui comunicat transmis redacției. Clienții pot explora cele mai recente colecții de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte, cu piese inspirate din cultura urbană și design-ul avansat.
„Călătoria noastră promițătoare în România a început odată cu introducerea mărcii Funky Buddha într-un magazin popular multibrand situat într-o zonă premium. (…) Această piatră de hotar marchează un nou capitol interesant în călătoria noastră, întărindu-ne angajamentul de a construi o conexiune puternică cu piața din România și de a oferi o experiență unică de cumpărături care reflectă valorile mărcii noastre. Și abia începem: foarte curând, vom lansa magazinul nostru, urmat de un al doilea magazin fizic în 2025, pe măsură ce ne continuăm extinderea prezenței în România”, declară Nikos Alexiou, CEO, Altex.
În perspectivă, Funky Buddha rămâne dedicat investițiilor în România, consolidându-și amprenta locală prin extinderea fizică a rețelei de retail și o prezență sporită online. Brandul își va consolida poziția prin asigurarea prezenței pe marketplace-urile din România, asigurând o mai mare accesibilitate și vizibilitate pentru clienți.
Funky Buddha comunică persoanelor care duc un stil de viață activ și împărtășesc o pasiune pentru muzică, artă, sport și călătorii. Cu valori precum libertatea, individualitatea și atenția la mediu, marca rezonează cu cei care caută atât stilul, cât și substanța. Oferind modele contemporane la prețuri accesibile, Funky Buddha se distinge prin amestecul său unic de modă, durabilitate și angajamentul de a-și împuternici comunitatea.