Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

Piaţa vacanţelor wellness & spa ia avânt în România

Cererea de pachetele de vacanță wellness & spa vor creşte în următorii 2 ani cu 40% în România, estimează agenția de turism Eturia

02 Yoga

Vacanțele Wellness & Spa includ programe personalizate, cu tratamente și terapii menite să redefinească starea de bine și să readucă echilibrul între minte, corp și suflet.

Turiștii români prind gust 

Pe piața din România, Eturia este printre putinii operatori care oferă programe de Wellness & Spa în afara Europei. Acestea se adresează unei nișe de aproximativ 3% din populație, cuprinzând persoane care au mai urmat astfel de terapii și tratamente înainte.

Cu toate că aceste pachete sunt concepute în mod special pentru cunoscători, se estimează o creștere de 40% a cererii pentru vacanțe Wellness în următorii 2 ani.

Prețul unei astfel de vacanțe variază de la 2.000 euro la 8.000 euro, în funcție de destinația aleasă, numărul de zile și serviciile speciale incluse. Atunci când se stabilește perioada călătoriei, trebuie să se țină cont de sezonul din destinația respectivă, precum și de alte elemente, cum sunt fazele lunii și echinocțiul, care pot influența anumite programe și tehnici.

05  Healthy food

Servicii

Pachetele concepute de Eturia includ o arie extinsă de servicii, de la programe pentru eliminarea kilogramelor în exces și până la sesiuni de relaxare, dobândirea echilibrului interior, detoxifierea organismului și gestionarea stresului de zi cu zi.

Fiecare pachet de călătorie urmărește o abordare holistică, cu elemente din medicina tradițională indiană, precum și din cea occidentală, menite să aducă cele mai bune rezultate, sub îndrumarea unor echipe de experți internaționali.

Așadar, turiștii pot petrece câteva zile într-o atmosferă caldă, plăcută, alături de specialiști de top din industria SPA, yoghini, terapeuți cu experiență, nutriționiști sau chiar practicieni Ayurveda, în funcție de pachetul turistic pentru care optează.

Serviciile speciale incluse în astfel de programe pot fi lecții de Vedanta, meditații ghidate ca Pranayama și Ajapa Japa, proceduri de detoxifiere ca Nasya, Sneha Vasti, Kashaya Vasti, Jal Neti și Kunjal Kriya, acupunctură, Moxibustion și Masaj Tui Na.

Massage

India, Thailanda și Maldive – principalele destinații wellness din lume

Turiștii se pot bucura de o vacanță Wellness în India, la Ananda, la poalele munților Himalaya, unde au luat naștere cele mai vechi practici orientale, de un sejur în Thailanda, într-un cadru tropical de poveste, la un resort specializat în terapii de detoxifiere, sau chiar în exoticele Maldive, la resortul Sun Siam Iru Fushi, cu al său celebru program Rasayana.

Aceste resorturi sunt recunoscute în întreaga lume, iar persoanele care le frecventează sunt atât oameni obișnuiți, cât și vedere de renume, printre care Brad Pitt, Angelina Jolie, Oprah Winfrey, Uma Thurman și Heidi Klum.

”Turiștii au fost cei care ne-au solicitat astfel de pachete și înainte să le introducem în oferta noastră permanent am testat piața pentru a vedea dacă ar exista cerere constantă pentru astfel de vacanțe. Rezultatul a fost suprinzător: nu numai că există cerere, dar clienții noștri au și venit cu recomandări de servicii pe care le-ar dori incluse în vacanța lor de relaxare” a declarat Sorin Stoica, co-proprietar al agenției de turism Eturia.

 Eturia, gândită ca o agenție tailor-made, a vândut în cei 8 ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanță personalizate și vacanțe în destinații exotice. Din cei peste 15.000 de turiști care au ales serviciile agenției Eturia, aproximativ 75% sunt clienți fideli.

Fără a fi considerată o agenție de turism exclusivistă, ofertele sale includ, la ora actuală, 120 de destinații din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, Maldive, Cuba și Mexic.

Înființată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcții principale de business: vacanțe personalizate pentru turiștii cu bugete medii de vacanță, vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif și vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații mai puțin accesibile.

În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv