Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Guvernul a adoptat noile măsuri de relaxare / Fără mască pe stradă / O oră în plus la restaurante și magazine / Pot circula noaptea și cei nevaccinați / Restaurante deschise în noaptea de Crăciun și Revelion / Starea de alertă a fost prelungită cu încă 30 de zile, din 9 decembrie până pe 8 ianuarie 2022 / 

Breaking News:

Superbrands România: 25 de trofee şi o lansare de carte, în ediţia 2015/2016

Ariel, Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Gerovital, Lidl, Lufthansa, MedLife, Mobexpert, NIVEA, OMV, Orange, Pampers, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Scotch Brite, Sensiblu, Telekom, Tuborg, UniCredit Bank, Urgent Cargus sunt cele 25 de branduri din diverse industrii şi domenii de activitate care au primit trofeele Superbrands în ediţia 2015/2016 a programului.

Superbrands România sărbătoreşte un deceniu de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, moment de referinţă marcat festiv prin Gala Superbrands organizată în onoarea marilor branduri ale României.

Evenimentul aniversar a găzduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2015, precum şi lansarea celei de a şaptea cărţi Superbrands pentru România.

Graţie brandurilor puternice intrate în program, Cartea Superbrands reprezintă un instrument de referinţă privind potenţialul României, precum şi pentru publicul  interesat de o piaţă şi un stil de viaţă dominate de criterii precum calitatea, diferenţierea şi reputaţia.

image description
Valorile unui Superbrand: creativitate, consecvenţă, onestitate şi promisiuni îndeplinite faţă de consumator

Printr-o cultură de branding dezvoltată creativ şi strategic într-o piaţă acut concurenţială, precum şi prin plasarea strategică a clientului-consumator în centrul atenţiei, brandurile desemnate Superbrands în ediţia actuală au adus încă o dată creativitatea românească  pe cel mai înalt podium.

Performanţă onorată la superlativ

Invitaţii speciali ai Galei Superbrands, Norbert Lux,  Director general Superbrands Germania şi Maxim Behar, Preşedinte al ICCO (International Communications Consultancy Organisation) au înmânat trofeele Superbrands la eveniment alături de reprezentanţi ai Consiliului Onorific Superbrands.

Honorary recognition

Trofeul Superbrands Honorary Recognition, intitulat la această ediţie Most Admired Business Personality in Romania a fost oferit domnului Steven van Groningen – Preşedinte şi CEO al Raiffeisen Bank. I s-a adus, astfel, “o recunoaştere publică  pentru contribuţia sa meritorie la procesul de schimbare a României, prin proiecte şi realizări  excepţionale în activitatea profesională, precum şi pentru implicarea domniei sale în cauze sociale”, se arată în comunicatul remis redacţiei.

Laudatio pentru acest moment deosebit a fost susţinut de către domnul  Sorin Mîndruţescu, Director General al Oracle România.

Premiile speciale prilejuite de aniversarea Superbrands 10 ani au fost acordate companiei DHL – pentru performanţa de a fi prezentă în toate ediţiile Cărţii Superbrands pentru România, Procter & Gamble – pentru că a reuşit sa păstreze cea mai înaltă poziție pentru Pampers şi Ariel în câteva programe consecutive, precum şi cel mai mare număr de branduri în Top 15 de-a lungul ediţiilor Superbrands în Romania, şi, respectiv companiei Telekom ─ pentru reuşita de a  impune publicului cultura sa de branding, într-un timp record de la intrarea  pe piaţa românească.

Secţiunea  Guest Brands a onorat în acest an nume precum ArtMark, Business Review şi Uber, reprezentând branduri remarcabile în domeniile în care activează, în România, prin profesionalism şi creativitate. Premiul Superbrands oferit casei de licitaţii de artă ArtMark a fost înmânat de către reprezentanţii Superbrands domnului Horia Roman Patapievici.

Gala Superbrands, desfășurată la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproximativ 170 de persoane din rândurile companiilor premiate, precum şi din mediul de afaceri, cultural şi diplomatic, jurnalişti, alţi invitaţi speciali şi a fost moderată de către Colin Lovering, Preşedinte al British Romanian Chamber of Commerce, în calitate de Maestru de Ceremonii al unei seri dedicate creativităţii şi performanţei brandurilor din România.

Artista Irina Sârbu and Band, coordonaţi de mentorul Florian Lungu, au menținut seara de gală într-o atmosfera caldă.

Evenimentul a fost organizat de BDR Associates, agenţia de comunicare strategică, care administrează programele Superbrands  pentru România încă din 2005.

10 ani de excelenţă în branding pentru Superbrands România în cifre:

  • 7 programe Superbrands, 7 cărți Superbrands (5 ediţii Consumer Superbrands şi 2 ediţii Business Superbrands)
  • Peste 1500 de brand-uri din aproximativ 50 de domenii jurizate în cadrul fiecărei ediţii
  • 250 de poveşti de succes spuse de brand-uri în cadrul cărţilor Superbrands
  • 96 de personalităţi ale mediului de afaceri din România în Consiliul de onoare Superbrands
  • Colaborarea cu Ipsos şi Nielsen, două dintre cele mai prestigioase institute de cercetare din lume
  • Peste 20.000 de cărţi Superbrands distribuite la nivel naţional şi internaţional
  • Programele au adus recunoaştere pentru mai mult de 180 de Brand Guardians din diverse companii şi domenii de activitate, speciaişti în branding, marketing şi comunicare, care au contribuit la succesul brandurilor pe piaţa din România

Organizaţia Superbrands operează în peste 80 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor Superbrands care omagiază reputaţia brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

Despre Superbrands România: Intrată şi în România în 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia Superbrands dezvoltă programe dedícate pieţei româneşti şi culturii de branding locale.

Programele derulate până acum, care includ cinci ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2013, 2015) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de success în branding şi comunicare.

Programele Superbrands în România au reunit 96 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii. Mai mult informaţii despre programul Superbrands România sunt disponibile pe www.superbrands-romania.com.

Despre BDR Associates: Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume.

Fondată în 1995, BDR Associates a oferit  de-a lungul timpului asistenţă profesionistă în domeniul comunicării strategice şi al relaţiilor publice pentru sute de clienţi, printre aceştia aflându-se importante companii multinaţionale si naţionale, instiţutii oficiale, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii non-guvernamentale din România sau Republica Moldova.

BDR este prima agenţie românească de profil care şi-a deschis o reprezentanţă în străinătate, în Republica Moldova, în anul 2002. În 2005, BDR Associates a devenit partenerul desemnat de către Organizaţia Internaţională Superbrands pentru implementarea programelor Superbrands în România şi pentru publicarea cărţilor Superbrands.

De asemenea, BDR este prima agenţie de PR din România care a câştigat, în 2006, premiul de înaltă reputaţie Sabre for Best Practice in Central-Eastern Europe. Compania a dezvoltat proiecte de comunicare şi pe alte pieţe, printre care  Georgia, Serbia, Azerbaidjan şi Ucraina, Lituania, Croația și altele.

Din 2007, BDR Associates este partener al CEC Government Relations în dezvoltarea proiectelor de Public Affairs în România şi în EU, asigurând asistenţă de înalt calibru unor mari companii internaţionale în domenii precum energie, non-cash payments, fonduri globale de investiţii, transport şi curierat, alte domenii prioritare.

BDR Associates propune o echipă de profesionişti de înaltă ţinută etică, profesionalismul şi integritatea fiind valorile de căpătâi ale agenţiei în livrarea rezultatelor măsurabile către clienţii locali şi internaţionali. Mai multe detalii, la http://www.bdrassociates.com/.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv