Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

Campania #gatapentruVIAȚĂ a avut aproape 2 milioane de vizualizări

Mesajele Campaniei #gatapentruVIAȚĂ, derulată de UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România –  în perioada 14 februarie – 31 martie au avut aproape 2 milioane de vizualizări.

#gatapentruVIAȚĂ este prima campanie de informare care are drept scop educația financiară și conștientizarea beneficiilor pe care le aduc asigurările de viață destinată tinerilor între 18 și 35 de ani și derulată exclusiv în mediul digital.

Campania a avut la bază mesaje amuzante, adaptate specificului publicului tânăr, care au ajuns la un target comparabil cu 20% din totalul utilizatorilor de Facebook din România.

„Primele trei secunde din fiecare video, care conțin principalul mesaj pe care ne-am dorit să îl transmitem, au fost vizionate de peste 1,46 milioane de ori. Este o campanie inedită, care i-a ajutat pe tineri să afle mai multe despre asigurările de viață. Mesajele acesteia au fost prezentate și pe platforma Asiguropedia.ro, peste două treimi dintre vizitatorii site-ului din această perioadă venind de pe Facebook”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Directorul General al UNSAR.

Campaniile care au drept scop promovarea beneficiilor aduse de o asigurare de viață sunt extrem de importante pe plan local, în condițiile în care deficitul de protecție din România reprezenta în 2017 61% din PIB, adică 113,3 miliarde de euro. Acest indicator este calculat ca diferență între resursele financiare necesare și cele disponibile la un moment dat într-o familie pentru a putea menține standardul de viață în cazul producerii unui eveniment neprevăzut (deces, accident, îmbolnăvire).

În prima parte a acestui an, campaniile de educație financiară derulate de UNSAR au fost premiate de două ori, în cadrul Galei EduFin a Autorității de Supraveghere Financiară și, de asemenea, în cadrul Galei Premiilor Pieței Asigurărilor, organizată de XPRIMM. Mai mult, campania #gatapentruVIAȚĂ a fost recent menționată de Insurance Europe – federația europeană a asociațiilor asigurătorilor – drept exemplu de bună practică la nivel european.

„Educația financiară reprezintă o prioritate pentru UNSAR. Avem în 2019 cel mai ambițios plan de activitate din istoria de 25 de ani a asociației. Credem că doar prin educație financiară putem sprijini românii să conștientizeze riscurile la care sunt expuși și să realizeze modul în care asigurările pot contribui la stabilitatea financiară a fiecăruia”, a mai precizat oficialul UNSAR.

Despre UNSAR

Înființată în 1994, UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România – reprezintă 20 de companii de profil. Acestea dețin o pondere de peste 80% din piața locală de asigurări. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apărarea și reprezentarea intereselor asigurătorilor și reasigurătorilor din România, participarea la îmbunătățirea cadrului legislativ în domeniul asigurărilor, promovarea activității de asigurări în România și promovarea dezvoltării cât mai durabile a industriei de profil pe plan intern și internațional.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv