Exim Bank

Borsec

Dedeman

 

Cotnari

ComputerLand

Arctic

Dacia

JUSTIȚIE: Avocatul Poporului a atacat la CCR noua lege a carantinei și izolării / ANM: Cod Galben de caniculă și vânt în sudul și estul țării, până duminică / 

 

Breaking News:
 

Cele mai des uitate lucruri de turiști în pensiuni și hoteluri

Haine, obiecte de îngrijire personală, aparatură electronică, dar și jucării, bani, documente sau bijuterii sunt cele mai des uitate lucruri de către turiștii români în hoteluri, relevă un studiu realizat în septembrie de platforma de rezervări hoteliere HotelGuru.ro.

Aproximativ 10% dintre turiștii cazați în pensiunile și hotelurile românești se întorc acasă fără diferite obiecte uitate în unitățile de cazare.

Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu găsirea în cameră a unor obiecte personale precum haine (42% din cazurile în care turiștii pleacă acasă fără obiectele proprii), produse de îngrijire personală (34,6%), jucării (9,9%), aparatură electronică (8,6%) sau cărți  și bijuterii(3,7%). Lista obiectelor uitate de turiști include și: cadouri, documente și bani.

Per total, majoritatea respondenților (proprietari de hoteluri și pensiuni) au afirmat că li se întâmplă să găsească ceva după plecarea clientului în aproximativ 10% din cazuri.

Printre cele mai valoroase obiecte găsite se numără telefoanele, ceasurile, aparatele foto, bijuteriile de aur, dar și un portofel ce conținea aproximativ 4000 de euro.

Cu ce pleacă turiștii din camerele de hotel

Pe lângă obiectele uitate, managerii de hoteluri și pensiuni sunt, uneori, și martorii unor evenimente mai puțin plăcute cum ar fi și cazul turiștilor care au plecat cu obiecte din incinta unității de cazare.

Printre obiectele luate cel mai des din camere de către clienți, se numără următoarele: prosoape (45%), umerașe (17,5%), telecomenzi (15%), dar și obiecte decorative (5%). Lista obiectelor furate de către turiști include și: tacâmuri, perne, cheia de la camera, pahare, dar și becuri, uscător de par sau halat de baie.

Atitudinea hotelierilor față de turiștii care uită obiecte în camere

Cei mai mulți hotelieri declară că în cazul în care observă un obiect uitat în camera, anunță imediat turistul pentru a-și recupera obiectele (67,5% dintre cazuri), în timp ce doar 16,9% dintre aceștia trimit obiectele prin curier, cu plata la destinatar. 9,6% dintre unitățile de cazare așteaptă să fie contactate pentru recuperarea obiectelor.

Gradul de ocupare în sezonul estival 2018

Datorită voucherelor de vacanță, pentru 54,2% dintre cei chestionați gradul de ocupare al unității de cazare a fost mai ridicat față de anul trecut, pentru 21,7% a fost mai scăzut, iar pentru 20,5% dintre respondenți a fost la fel. În 48,2% dintre cazuri, turiștii au căutat doar servicii de cazare, iar pentru 44,6% servicii de cazare + masă.

Studiul a fost realizat pe un eșantion de 100 de respondenți din toată România, care au participat online la completarea chestionarului în perioada 15.08.2018 – 10.09.2018

 

Despre HotelGuru.ro

HotelGuru.ro este un portal de rezervări online care are listate 1700 de unități de cazare românești din totalul celor peste 51.000 de unități de cazare din întreagă Europa, afișate pe site. Pe HotelGuru.ro pot fi făcute rezervări atât la pensiuni, cât și la hoteluri de 5 stele. HotelGuru.ro este parte a grupului Szallas.hu din Ungaria, ce a generat rezervări de peste 25 de milioane de euro, anul trecut, în Europa Centrală și de Est. 

Szallas.hu a fost desemnată de către Deloitte în raportul sau “Technology Fast 50 în Central Europe” drept compania cu cea mai mare creștere din Europa Centrală, activă în domeniul tehnologiei.

3 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv