La ediția din acest an a Târgului de Turism al României – ediția de primăvară (20-23 februarie) vor participa 13 țări: Bulgaria, Cipru, Egipt, Grecia, India, Israel, Italia, Polonia, Republica Cehă, Republica Moldova, Turcia, Ungaria și, evident, România.
Târgul se desfășoară pe 12.000 mp în Pavilionul B2 al Romexpo și reunește 190 de expozanți din țară și din străinătate, consolidându-și statutul de platformă de referință în industria turismului, potrivit ANAT, care participă cu un stand (nr. 57A) la eveniment, așa cum a procedat încă de prima dată, în 1999.
Agențiile de turism și tour-operatorii au pregătit reduceri semnificative pentru o gamă largă de pachete turistice.
„Târgurile rămân în continuare extrem de importante pentru breasla noastră și, desigur, pentru turiști. Acum se pot vedea toate ofertele speciale pentru sezon iar turiștii vor putea analiza și decide într-un timp foarte scurt. De asemeni, vor vedea tendințe și destinații noi”, declară Alin Burcea, președintele ANAT.
Cele mai frumoase zone din România vor fi promovate în cadrul târgului, printre care Brașov, Brăila, Bucovina, Buzău, Caraș Severin, Covasna, Eforie, Harghita, Maramureș, Mureș, Prahova, Tulcea, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi atracțiile autentice ale țării.
Pasionații de călătorii sunt așteptați cu reduceri de până la 50% pentru vacanțele de vară în destinații populare precum Egipt, Grecia, Italia, Spania și Turcia, de până la 40% pentru pachetele achiziționate pe litoralul românesc, până la 30% pentru vacanțele de Paște și 1 Mai și de până la 40% pentru sejururile de Mărțișor în capitale europene și stațiuni montane.
În plus față de târgul tradițional, mai multe agenții de turism organizează în paralel, în această perioadă, târguri în propriile sedii sau online. ”Acest format asigură turiștilor oportunitatea de a descoperi oferte speciale și pachete turistice la prețuri reduse, chiar și la jumătate din prețul obișnuit. Firește, târgul internațional de turism de la Romexpo rămâne un „hub” principal pentru evenimente, pentru întâlnirile între profesioniști, pentru crearea de parteneriate etc.”, potrivit ANAT/
Târgul de Turism al României I 2025 va oferi:
- oferte exclusive și reduceri speciale pentru vacanțele din 2025;
- prezentări interactive și conferințe susținute de experți din industrie;
- tururi virtuale ale destinațiilor de top;
- premii și surprize pentru vizitatori;
- degustări de produse locale.
- Ediția de primăvară 2025 nu este doar despre vacanțe, ci și despre dezvoltarea afacerilor din industria turismului. Evenimentul aduce în prim-plan componenta B2B, oferind profesioniștilor oportunitatea de a interacționa cu parteneri de afaceri, furnizori și specialiști ai industriei. Pe scena TTR Networking Hub, experți recunoscuți vor susține conferințe și workshop-uri tematice, menite să inspire și să ofere insight-uri valoroase despre tendințele actuale, inovațiile din domeniu și strategiile de succes pentru dezvoltarea afacerilor în turism.
Program de vizitarel: între orele 10:00-18:00, în 20-22 februarie, respectiv 10:00-16:00, pe 23 februarie.
Prețul biletului de acces este de 20 de lei. Acces gratuit, pe baza înregistrării în Aplicația ROMEXPO, disponibilă în Google Play și App Store.