Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Guvernul va aproba noile măsuri de relaxare de la 1 august adoptate de CNSU / ANM: Cel mai agresiv val de caniculă din această vară a debutat cu Cod Galben / 

Breaking News:

Organizația Germană pentru Turism: „După un an deficitar, repornim motoarele”

Germania își propune să atragă turiștii din întreaga lume și anul acesta. În 2020, România s-a situat în topul țărilor-sursă cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări.

Iată precizările Organizației Germane pentru Turism:  

Pandemia de coronavirus a adus incomingul German aproape de punctul în care se afla în anul 1993. Dacă în perioada 1993  – 2020 incomingul German a înregistrat recorduri anuale consecutive și creștere totală de peste 159%, în anul 2020 numărul total al înnoptărilor înregistrate a fost de 32 milioane. Scăderea față de 2019 a fost de aproximativ 70%. 

Românii au efectuat un total de 0,8 milioane de înnoptări în anul 2020, în scădere cu aproximativ 30% față de anul 2019 și se află astfel printre naționalitățile cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări în Germania. 

2021 – Organizația Germană pentru Turism mizează pe turismul cultural 

Conform studiului World Travel Monitor realizat de IPK International în numele Organizației Germane pentru Turism, trendul cel mai pregnant post-COVID în ceea ce privește interesele de călătorie ale turiștilor din toată lumea este reprezentat de turismul sustenabil și de promovarea valorilor autentice, tradiționale. Astfel, pentru vara anului 2021 Organizația Germană pentru Turism mizează pe turismul cultural pentru repornirea motoarelor turismului. 

Se va pune accentul pe orașele germane tradiționale, pe meșteșuguri, producători locali, gastronomie, cultură și arhitectură, precum și pe posibilitatea realizării a numeroase activități în inima naturii. 

Petra Hedorfer, președintele Organizației Germane pentru turism, explică: „Experiențele autentice în orașe și gama largă de oferte turistice disponibile oferă oportunități excelente destinației turistice Germania de a atrage turiști în ciuda pandemiei. Conform datelor Comisiei Europene, peste 30% dintre europeni își doresc să reia călătoriile urbane, dar cu un puternic specific local. Iar orașele Germaniei oferă fix această combinație unica de urbanism și tradițional.” 

Topul celor mai apreciate experiențe tradiționale

 

  • Degustarea pâinii artizanale

 

În Germania, pâinea este mai mult decât un simplu aliment. Arta germană a coacerii pâinii cuprinde aproximativ 3.200 de tipuri de pâine și a fost adăugată pe lista patrimoniului cultural imaterial al UNESCO. 

 

  • Gastronomia locală

 

Germania este o destinație cu rădăcini gastronomice puternice și atrage turiștii iubitori de preparate locale și vinuri regionale prin vizite la podgorii apreciate în toată lumea, prin cele peste 1.500 de fabrici de bere regionale și bineînțeles prin experiențele de fine dining în aproximativ 300 de restaurante cu stele Michelin.

  1. Artizanii tradiționali

Turiștii sunt încurajați să treacă pragul micilor ateliere de design și artă tradițională și chiar să participe la workshop-uri despre cele mai vechi meșteșuguri ale Germaniei.

  1. Arhitectura urbană

Germania oferă un mix unic de tradițional și urban, iar orașele sale adeseori se confundă cu o galerie de artă stradală. De la arhitectura clasică și până la arta stradală modernă, turiștii se vor putea bucura un adevărat spectacol urban.    

 

  • Muzica clasică

 

Aproximativ o treime din toate spectacolele de operă din întreaga lume au loc în sălile de spectacole din Germania. 

Despre DZT

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public-privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania în numele Ministerului Federal al Economiei și Energiei (BMWe), fiind sustinută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG. DZT dezvoltă şi comunică/sustine  strategii şi produse pentru a extinde imaginea pozitivă a destinaţiilor turistice germane în străinătate şi pentru a promova turismul în Germania. În acest scop, DZT are 30 de reprezentanţe în diferite ţări.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv