Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

România conduce detaşat, în Europa, la intenţia de cumpărare de Black Friday şi Cyber Monday

România conduce detaşat, în Europa, la intenţia de cumpărare cu reduceri, în perioada de Black Friday şi Cyber Monday din acest an, potrivit unui studiu.

„La nivel european, 18% din respondenţi au declarat că vor profita de reducerile de Black Friday şi Cyber Monday din acest an. România conduce detaşat la intenţia de cumpărare pe continent: 26% dintre români intenţionează să profite de reduceri, urmaţi de consumatori din Polonia (18%), UK (18%), Austria (16%) şi Elveţia (13%)”, se menţionează în studiul realizat de Teads, remis vineri.

De asemenea, 13% dintre respondenţii care plănuiesc să facă achiziţii de Black Friday/ Cyber Monday au declarat că vor să cumpere mai mult decât anul trecut, arată media europeană. România conduce în acest top al intenţiei de cumpărare mai ridicate decât în 2021, urmată de UK (14%), Austria (12%), Elveţia (11%) şi Polonia (10%).

Cu toate acestea, 12% dintre români s-au declarat nehotărâţi dacă vor profita de reducerile de Black Friday şi Cyber Friday, peste media europeană (10.6%). Se remarcă astfel o oportunitate semnificativă de a-i atrage pe aceşti consumatori indecişi cu oferte. Cei mai indecişi consumatori europeni sunt britanicii (17%).

„Interesul cumpărătorilor pentru anumite categorii de produse este egalat, ba chiar potenţat de abordarea strategică şi atenţia pe care advertiserii o acordă comunicării din această perioadă. Pe măsură ce branduri din industrii diferite vor aborda în mod creativ oportunitatea de comunicare creată în jurul Black Friday-ului, posibil să vedem nişte schimbări în topul preferinţelor românilor, precum şi în atitudinea celor nehotărâţi. Spre exemplu, campaniile marilor retaileri au potenţial să influenţeze intenţia de cumpărare a consumatorilor, mai ales atunci când merg dincolo de raft şi pun accentul pe partea de teasing/ informare despre ce urmează”, declară Doina Radicof, sales director Teads România.

Chiar dacă reducerile se regăsesc şi în magazinele fizice, iar consumatorii nu sunt limitaţi la cumpărături online, e-commerce-ul joacă în continuare un rol-cheie de Black Friday şi Cyber Monday. 76% dintre românii care intenţionează să facă achiziţii de Black Friday vor alege varianta cumpărăturilor online, iar 20% au declarat că vor cumpăra în egală măsură online şi fizic, din magazine. Doar 4% au declarat că vor cumpăra exclusiv din magazinele fizice de Black Friday şi Cyber Monday.

În România, cea mai mare cerere de Black Friday şi Cyber Monday este pentru produse din categoria Technology & Electronics (39%), urmată de haine, produse de frumuseţe şi accesorii (13%), jucării (5%). Doar 1% dintre români au declarat că vor cumpără servicii (spa, concerte, restaurante etc.) de Black Friday şi Cyber Monday.

Studiul a fost realizat prin chestionare livrate cu ajutorul platformei Teads, iar la acesta au participat 1.879 de respondenţi din 15 ţări, printre care şi România, în perioada 14 septembrie – 2 octombrie 2022. Alte ţări europene analizate au fost Polonia, Regatul Unit al Marii Britanii, Elveţia şi Austria.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv