Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ministrul Boloș a inițiat un proiect de HG pentru prelungirea cu încă 3 luni a plafonării tarifelor RCA / 

Breaking News:

Sameday lansează Interactive Delivery Management, de Black Friday

Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat, s-a pregătit pentru perioada de vârf a finalului de an, ce debutează cu Black Friday. Compania, care a creat și operează rețeaua easybox, a investit în soluții tehnologice care să faciliteze eficientizarea livrărilor. 

Cu ocazia Black Friday, Sameday lansează proiectul pilot Interactive Delivery Management (IDM) care oferă mai multă vizibilitate asupra timpului de livrare, nevoie întâlnită la 80% dintre cumpărătorii online, conform unei cercetări comandate de companie anul acesta. 

Aplicația IDM este accesibilă clienților din București, Ilfov și alte 3.509 localități din țară, direct de pe device-ul mobil pe care aceștia primesc SMS-ul de confirmare a livrării. La un click distanță, cumpărătorii online au posibilitatea de a vizualiza intervalul de 3 ore în care este estimată livrarea, cu o acuratețe de 90%. Astfel, compania de curierat răspunde unei nevoi a consumatorilor și oferă acestora mai multă predicitibilitate și un control mai bun al timpului lor. Totodată, IDM include și funcționalitatea de redirecționare a comenzilor într-unul dintre cele peste 3.600 de  lockere easybox. 

IDM se încadrează în seria dezvoltărilor software realizate de compania românească de curierat anul acesta, fiind rezultatul investițiilor în tehnologie și digitalizare. În anul 2022, Sameday investește 50 de milioane de euro în tehnologie. Investițiile companiei sunt direcționate în achiziția și implementarea de soluții pentru sortarea mai rapidă a coletelor, echipamente hardware pentru curieri, precum și în dezvoltarea de soluții de software pentru fluidizarea activității.

Echipamente noi pentru creșterea capacității de sortare și livrare cu peste 20 000 de colete pe oră, față de anul trecut

Pregătirile și investițiile din perioada premergătoare sezonului de reduceri au presupus pentru Sameday analiza rezultatelor campaniei de anul trecut de Black Friday și decizii investiționale bazate pe date. Compania s-a orientat către relocarea agențiilor existente în spații care să acomodeze creșterile de volume, alegând să crească temperat numărul de agenții noi. Astfel, Sameday operează în prezent prin intermediul a 83 de agenții locale, care acoperă toate zonele de livrare din România. 

Totodată, compania a crescut capacitatea de sortare cu 20 000 de colete pe oră, ca urmare achizițiilor de echipamente noi prin care s-au dotat centrele logistice. Investiția în dotările din HUB-uri din acest an s-a ridicat la 7 milioane de EUR. Extinderea flotei la 3 500 de mașini și a rețelei de lockere easybox completează pașii urmați de companie în pregătirea pentru Black Friday 2022.

Rețeaua easybox s-a extins cu 41% față de anul trecut

Serviciul easybox al Sameday a devenit în scurt timp de la lansare un standard pentru industria de curierat și un criteriu în baza căruia consumatorii acordă prioritate magazinelor online. În prezent, pe teritoriul României, există peste 3 600 de easyboxuri amplasate în 333 de localități din mediul urban și rural. Pentru ca o comandă să ajungă cât mai rapid la consumatorul final, easyboxurile au fost plasate în proximitatea zonelor de interes, astfel că distanța către cel mai apropiat locker se poate parcurge în mai puțin de 7 minute de mers pe jos în orașele medii și mici, cu timpi mai reduși în București și municipiile din țară. 

În pregătirea sezonului de vârf pentru cumpărăturile online, Sameday a extins rețeaua easybox cu 1.485 de unități noi, față de aceeași perioadă a anului trecut. Față de perioada Black Friday de anul trecut, rețeaua easybox este prezentă în peste 100 de noi localități, cu focus crescut pe localitățile mai mici. Aproximativ 43% din localitățile unde sunt instalate lockere sunt asociate zonelor metropolitane. 

În prezent, peste 50% dintre comenziile Sameday au destinația easybox, modalitate de livrare care a devenit un standard în România pentru magazinele online dar și pentru consumatori. În luna octombrie peste 30% dintre comercianții online au utilizat această modalitate de livrare. Compania a depus eforturi constante pentru îmbunătățirea serviciilor de curierat, pentru ca timpul de așteptare în această perioadă să fie unul cât mai scurt. Pentru a evita aglomerarea lockerelor, clienții finali sunt sfătuiți să ridice într-un timp cât mai scurt coletele de la easybox, iar cei care fac asta în mai puțin de două ore, pot intra în tragerea la sorți pentru câștigarea unui telefon iPhone 14 pe zi.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv