Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

WebEye Romania şi-a mărit cu 25% afacerea cu soluţii inteligente de monitorizat şoferii

WebEye a introdus anul acesta în România soluția telematică DrivingStyle care  le permite patronilor din transporturi să-și evalueze corect angajații: aplicația monitorizează piciorul șoferului iar la final este emis un raport din care reiese cât de corect au fost folosite frâna, retarderul și tempomatul, indicatori care reflectă stilul de condus.

Levente Gall_7 dec 2015
Levente Gall, director de vânzări WebEye România

Rezultatele nu au întârziat:  compania încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri cu 25% mai mare decât în 2014, performanță care o plasează pe a doua poziție în grupul care activează în 12 țări din Europa.

Concret, WebEye România a atins cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro și estimează că va depăși 3 milioane de euro în 2016, în condițiile în care se va menține ritmul de creștere al economiei României.

Peste 7.600 de unități active

Compania specializată în soluții telematice pentru transportatori a ajuns la peste 7.600 de unități active montate în România, cu 21% mai multe decât în urmă cu un an.

Acest lucru a fost posibil datorită dezvoltării flotelor clienților vechi precum și câștigării de parteneri și clienți noi precum EVW Holding, LPX Trans și RER.

De asemenea, tot mai mulți oameni de afaceri din domeniul transporturilor au înțeles utilitatea soluțiilor telematice și au ales să actualizeze soluțiile de bază, optând pentru echipamente noi, sofisticate.

“Anul 2015 a fost unul bun, marcat de extinderea rețelei în țară și mai ales de câștigarea de clienți noi și de parteneriate care deschid orizonturi interesante. Am crescut frumos, ne-am dezvoltat natural în cei 8 ani de activitate. România a fost, de altfel, prima țară în care WebEye a deschis o filială și mă bucur că am confirmat așteptările, WebEye România fiind pe poziția a doua în grup ca performanță financiară, după Ungaria”, a declarat Levente Gall, director de vânzări WebEye România.

7.000 de soluții telematice noi

La nivel de grup, compania a avut o performanță bună în 2015: numărul abonamentelor active a crescut cu 17%, cu 21% mai multe decât în urmă cu un an. Astfel, în perioada octombrie 2014 – octombrie 2015 au fost instalate aproximativ 7.000 de soluții telematice noi.

Față de 2007, când WebEye România avea un singur birou, la Oradea, compania are astăzi birouri în mai multe orașe din țară – București, Sibiu, Timișoara, Suceava – și 38 de angajați.

„Ne orientăm către zone-cheie pentru transportatori, cu activitate comercială intensă. Următorul pas, la începutul anului 2016, este deschiderea biroului de la Constanța. Ne uităm în continuare cu interes către transportul de călători și către agrobusiness pentru că este un domeniu dinamic, care crește constant, ceea ce înseamnă dezvoltarea și modernizarea flotelor auto iar noi oferim un instrument extrem de util pentru eficientizarea gestionării business-ului”, a mai spus Levente Gall.

WebEye este prezentă în 12 țări: Ungaria, România, Portugalia, Germania, Croația, Cehia, Slovacia, Polonia, Bulgaria, Slovenia, Serbia și Rusia și are peste 300 de angajați.

Compania are în prezent peste 40.000 de abonați active.

Dintre clienții WebEye România amintim: Filip, Luar, International Transporte Popovici, Transcom,  Fornetti Romania, PanKarpathia, Galassini Romania, Viator&Vektor, Rodbun, Havi Logistics, Smithfield.

Printre clienții WebEye International se numără companiile: Spar, Schwarzmuller, Metro, Linde, Tesco, Sara Lee, British American Tobacco, Holcim, MF Cargo, Revesz Group, Waberer’s Szemerey, BHS Trans, Gebruder Weiss, DHL.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv