Exim Bank

Borsec

Dedeman

 

Cotnari

ComputerLand

Arctic

Dacia

PARLAMENT: Revenirea la majorarea cu 40% pensiilor, marți la vot în plenul reunit / 

Breaking News:
 

Cum se cumpără bunăvoința televiziunilor în vreme de Pandemie COVID-19?! Cu bani publici!

MOTIVAȚIE. Suntem în plină Pandemie COVID-19 și este momentul unor decizii de înaltă clasă, pentru a reduce la minim pagubele provocate de „neașteptată” urgie a noului coronavirus.

UMANITATE! Guvernanții ne asigură că se ocupă non-stop de salvarea vieții românilor și de repornirea economiei – după ce va trece molima!

Platforma salvatoare pentru 15.000 de IMM-uri NU funcționează la ora publicării acestei „picături”, la aproape o săptămână de la lansare!

MEDIA. Guvernanții sunt conștienți că au luat, iau și vor lua decizii nepopulare, necesare, bune și proaste. Ei știu că au nevoie de susținere în media, mai ales în televiziune. Și mai știu că jurnaliștii NU trebuie lăsați să lucreze liber, dar nici NU pot fi cenzurați.

CONTEXT. Toți cei implicați direct în administrarea țării în vremea pandemiei de coronavirus – președintele Iohannis, ministrul de Interne, Marcel Vela, premierul Orban, ministrul de Finanțe, Florin Cîțu, și Parlamentul – înțeleg că deciziile lor vor cântări greu în viitoarele alegeri locale și parlamentare.

DILEMĂ. Așadar, guvernanții au nevoie de o presă indulgentă. Dar cum au mari probleme cu presa scrisă și online s-au axat pe televiziunile deținute de moguli și pe așa numitele “televiziuni generaliste de interes național” – de stat sau particulare.

BANI. Cum se poate obține bunăvoința televiziunilor? Prin două metode: prin relațiile interumane și de afaceri între patroni și politicieni și, cel mai sigur, prin publicitate de la stat – adică BANI PUBLICI!

METODĂ. Pentru a da publicitate din bani publici este nevoie de un subiect serios pentru ca inspectorii Curții de Conturi să nu aibă motiv de analize cu iz penal. Adică acoperire prin decizii numite “oportunitate politică” este cea mai bună soluție și NU are caracter penal!

URGENȚĂ. Așa s-a ajuns la construirea unui PRODUS ce necesită publicitate imediată și agresivă pe bani mulți, bani publici! Această sarcină a căzut pe umerii ministrului de Finanțe, Florin Cîțu.

ACOPERIREA. Astfel, s-a pus în scenă un site dedicat accesării de fonduri MARI pentru IMM-urile crunt lovite de Pandemia COVID-19 și neprotejate suficient de stat.

ADEVĂRUL. Era necesară noua platformă? NU! De ce? Pentru că site-ul oficial al IMM-urilor exista și era cunoscut de toată lumea. Atunci? Era nevoie doar de a crea un PROGRAM de ÎNREGISTRARE a cererilor, pentru a intra în ceea ce se numește “cel mai mare program al Guvernului  de susţinere a IMM-urilor, de 15 miliarde de lei”.

MINCIUNA. Asta e toată scena manipulării? Pare prea subțire! Da, pare, dar… mai este un motiv solid, cel mai important, de care trebuie să ținem seama, ca să înțelegem de ce NU era necesar un alt site și de ce problema de fond – propaganda urgentă – este falsă: acest uriaș Buget al IMM Invest este de TREI ori mai mare decât capacitatea reală de absorbţie la nivelul IMM-urilor. În acest program puteau intra 44.000 de IMM-uri, însă doar 15.000 sunt eligibile financiar şi se pot încadra la finanţare! Așadar, nevoia – “de urgență” – de publicitate scade simțitor…

MITA. Odată pusă în scenă ideea prin site special, s-a trecut la tema reală: cumpărarea de bunăvoință a televiziunilor. Deși această platformă specială NU funcționează din prima secundă și până astăzi, când au trecut 6 zile, televiziunile transmit regulat clipul de promovare!!!

EFECTUL! Televiziunile comentează cu jumătate de gură greșelile vizibile de pe lună ale guvernanților în vreme de Pandemie COVID-19 și laudă deciziile bune. Cele 15.000 de IMM-uri eligibile financiar nu pot, încă, să acceseze aceste fonduri. GAMME OVER!

În acest context, puteți citi…

UPDATE! Site-ul IMM Invest NU FUNCȚIONEAZĂ! Cîțu: Nu ne așteptam la o asemenea ticăloșie

83 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv