Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Guvernul prelungește cu încă 30 de zile starea de alertă / Premierul Cîțu le dă liber românilor până la 5 dimineața de Paști / SĂNĂTATE: Familiile celor decedați de COVID-19 vor putea să-și ia rămas bun de la ei în spital / Vlad Voiculescu: Nu scrie în niciun regulament că oamenii nu trebuie îmbrăcați înainte de înmormântare /

Breaking News:

Călătorii RATB se pot Informa prin Twitter şi face sezizări pe Forum

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) lansează, sâmbătă, un nou serviciu de informare: călătorii care urmăresc contul său de Twitter vor cunoaşte în timp util toate modificările de trasee, întârzierile sau blocajele în trafic ale autobuzelor, tramvaielor și troleibuzelor şi pot opta pentru utilizarea unor rute sau mijloace de transport alternative.

troleibuz-RATB-universitate-foto-Jean-Mihai-PALSU-550x366
foto: Jean-Mihai Pâlșu

Pentru aceasta, călătorii trebuie să urmărească mesajele trimise de pe contul de Twitter al RATB @Clienti_ratb (adresa de Internet http://twitter.com/Clienti_ratb).

RATB a mai creat un cont de Twitter (http://twitter.com/RATB), destinat instituţiilor, companiilor sau organizaţiilor interesate de activitatea Regiei.

Tot din 9 aprilie, operatorul bucureştean de transport va lansa pe website-ul propriu secţiunea de dezbateri intitulată Forum (www.ratb.ro/forum), unde cei interesaţi se pot înscrie şi pot transmite mesaje, sugestii sau pot discuta diverse subiecte. Forumul va fi, totodată, o platformă importantă de dezbatere publică a deciziilor pe care RATB le va lua.

Accesul la aceste servicii se face în mod foarte uşor de pe versiunea de mobil a website-ului www.ratb.ro, precum şi de pe varianta de desktop. Ele fac parte dintr-un pachet mai larg de măsuri, prin care RATB doreşte să ofere, în limita bugetului restrâns, servicii de calitate şi să îşi dovedească ataşamentul faţă de clienţii săi.

1 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv