Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

Alegeri parlamentare: Primele urne de vot s-au deschis vineri seara în străinătate / Peste 740.000 de români din diaspora sunt așteptați două zile la scrutin / În țară sunt peste 18 milioane de alegători / Se votează numai duminică, între orele 7.00 – 21.00 / CORONAVIRUS: Starea de alertă va fi prelungită până la mijlocul lui ianuarie 2021 / Arafat: „E clar că măsurile vor continua” /

Breaking News:
 

Circulație rutieră reluată pe podul peste Argeș de la Adunații Copăceni (DN5)

Circulația rutieră a fost reluată, în 19 noiembrie, pe podul modernizat peste râul Argeș, de la Adunații Copăceni, situat pe DN5, la km 19.

Investiția, care inițial fusese anunțată la un cost de 8,9 milioane de lei, fără TVA, au ajuns la peste 9,6 milioane de lei, fără TVA.

Sursa de finanţare – fonduri europene nerambursabile

Antreprenor: Eurogen Filiala Aninoasa.

Prezent la inaugurarea podului, ministrul Lucian Bode a povestit epopeea lucrărilor:

„Aş vrea să spun din capul locului că nu este un titlu de mândrie că se dă în trafic un tronson de drum în lungime de 11,6 kilometri după şase ani de la semnarea contractului. Dăm în trafic un obiectiv care practic trebuia finalizat acum patru ani, în urma unui contract relicitat în anul 2014 şi cu ordin de începere a lucrării emis în anul 2015. Aşa cum a fost prezentat aici, acest contract a implicat lucrări de lărgire şi de modernizare a sectoarelor deteriorate din DN5, ca urmare a traficului intens și lucrări la patru poduri. În cazul podului peste Argeş, de aici de la Adunaţii Copăceni, în lungime de aproape 250 de metri, proiectarea, obţinerea avizelor necesare şi execuţia variantei provizorii de circulaţie peste râul Argeş au fost foarte mult întârziate faţă de programul de execuţie iniţial, iar soluţia tehnică a fost livrată abia în luna august a anului 2018, ceea ce a amânat şi mai mult finalizarea lucrărilor conform contractului. Pe parcursul implementării proiectului au fost înregistrate extrem de multe blocaje, probleme cu exproprierile, cu relocările de utilităţi, lucrări de mutare și protejare a utilităţilor fiind foarte mult întârziate şi de faptul că unul dintre subcontractorii de utilităţi a intrat în faliment exact în perioada în care trebuia să execute acest contract, probleme diverse care au împins nepermis de mult termenul de recepţie finală şi care în mod normal trebuiau soluţionate în termenul contractual. Vreau să fie limpede pentru toată lumea: am preluat acest contract, acest proiect,  în noiembrie 2019 la un stadiu fizic de 80% şi la unul financiar de 60%, iar astăzi, iată, reuşim să dăm în trafic acest obiectiv”.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv