Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu începe să se enerveze pe Cîrstoiu /„Trebuia să facă deja conferinţa de presă ca să explice acuzațiil /JUSTIȚIE: Primarul PNL Chirica de la iași, trimis în judecată de DIICOT / ANM: Vremea începe să se încălzească, dar ploile rămân până la sfârșitul lunii / 

Breaking News:

Constructor pentru lucrările de redeschidere a căii ferate Vidra-Comana

Porr Construct este câștigătorul licitației CFR pentru redeschiderea căii ferate între Vidra și Comana, reprezentând lotul 1 în cadrul proiectului de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu-Nord Frontieră (Lot 1), informează, vineri, Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (MTIC).

Contractul, ce cuprinde proiectarea şi execuţia lucrărilor, este în valoare de peste 472 milioane de lei, fără TVA. Sursa de finanţare este asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.

Iată precizările MTCI:

Obiectivul general al investiţiei „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana” prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între staţiile Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana).

De asemenea, obiectivul include lucrări la următoarele poduri de cale ferată: pod km 18+265 peste râul Sabar (noul tablier va avea deschiderea de 45 metri), pod km 18+402 peste râul Sabar (noul tablier va avea deschiderea de 45 metri), pod km 28+375 peste râul Neajlov (noul tablier va avea deschiderea de 70 metri), pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiştea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş (în zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70 m + 145 m + 70 m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului – direcţia Bucureşti – se vor executa viaducte de acces cu opt deschideri de 30 de metri, iar pe malul drept – direcţia Giurgiu – se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 metri şi trei deschideri de 33 metri).

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv