Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

Drulă: Dăm oficial startul lucrărilor pe A0 Sud lot 3 şi A3 Mihăieşti-Zimbor

CNAIR a emis, pe 1 iulie, autorizaţiile de construire pentru lotul 3 (între DN6-Bragadiru şi A1) din Autostrada de Centură a Bucureştiului (A0), semi-inelul sudic, şi pentru tronsonul Mihăieşti-Zimbor al Autostrăzii Transilvania.

Anunţul a fost făcut de ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă, pe Facebook:

„Două dintr-o lovitură. Astăzi am emis autorizaţii de construire pentru două proiecte care, odată finalizate, vor fi mană cerească pentru zona metropolitană a Bucureştiului şi inima Ardealului. În primul rând, avem autorizaţie de construire ‘proaspătă’, dată pentru lotul 3 (între DN6-Bragadiru şi A1) din autostrada de centură a Bucureştiului, semi-inelul sudic. Compania elenă care lucrează aici a făcut deja activităţi de pregătire a terenului (marcarea şantierului, drumuri de acces, arheologie, defrişare, deminare). Voi urmări îndeaproape lucrările şi voi face tot ce-mi stă în putere ca proiectul să rămână în grafic. Nu mai accept întârzieri cum s-a întâmplat cu finalizarea peste termenul contractual a proiectului tehnic”.

Tronsonul va cuprinde nouă pasaje şi patru poduri, un nod rutier la intersecţia cu A1, o parcare de scurtă durată şi un spaţiu de servicii – ambele în oglindă.

„Conform contractului, lotul 3 (18 km) va fi finalizat în 2023 – an în care, de altfel, vreau să deschidem circulaţia pe întreaga secţiune de sud a A0. A doua autorizaţie de construire pe care am emis-o este pentru Autostrada Transilvania, tronsonul dintre Mihăieşti şi Zimbor – primul din judeţul Sălaj”, a adăugat ministrul.

Pe cei 13 km ai secţiunii din autostrada Transilvania se vor construi: un nod rutier la Zimbor, 11 poduri (2,2 km lungime totală), 21 de podeţe şi o parcare de scurtă durată (de-o parte şi de alta a drumului).

„Acest lot a fost licitat ‘la pachet’ cu unul învecinat, aflat deja în execuţie: Nădăşelu – Mihăieşti, unde am fost în vizită acum două săptămâni. Sunt mulţumit de cum avansează lucrările, iar constructorul român e mobilizat foarte bine în teren. Cu bani din PNRR, între Nădăşelu şi Poarta Sălajului (42 km, proiecte de 2 miliarde de lei), vrem să terminăm lucrările până în 2023″, a mai scris Cătălin Drulă. 

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv