Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

Restricții auto pe Podul de la Fetești (A2): Se reiau lucrările de reabilitare

Vineri se reiau lucrările de reabilitare a Podului de la Fetești, peste brațul Borcea, situat pe Autostrada Soarelui A2, la km 149+680. 

Vor fi instituite restricții de circulație, prin închiderea Căii 1 de rulare, pe sensul de mers București-Constanța, anunță CNAIR.

În primăvară s-au executat lucrări pe celălalt sens, ce s-au finalizat înainte de deschiderea sezonului estival.

Vor fi realizate următoarele lucrări de reparații și reabilitare: înlocuirea hidroizolației și a căii pe partea carosabilă și trotuare, înlocuirea parapetului pietonal și direcțional, înlocuirea rosturilor de dilatație, lucrări de reparații cu betoane speciale – la placa de suprabetonare a viaductelor de acces și la pile, lucrări de refacere a protecției anticorozive la structura metalică, atât pe podurile principale, cât și pe viaductele de acces, consolidări structurale cu benzi din fibre de carbon grinzi precomprimate.

După finalizarea acestor lucrări, Podul Borcea va fi la o stare tehnică în conformitate cu cerințele de calitate prevăzute în Legea 10/1995 privind rezistența și stabilitatea la acțiuni statice și dinamice, siguranța în exploatare și protecția mediului, precizează CNAIR.

Podul peste brațul Borcea, în lungime de 970 m, este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv, care traversează fluviul Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavoda, în lungime de 1596 m conectează orașele Fetești și Cernavodă din România, între regiunile Dobrogea și Muntenia.

Contractul, în valoare de circa 68 de milioane de lei, a fost semnat cu Asocierea Maristar Com – Hydrostoy AD. Durata este de 24 de luni pentru execuția lucrărilor și de 60 de luni garanția acestora.

Podul peste Dunăre de la Fetești este unul combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv (grinzi cu zăbrele și viaducte de acces), care traversează bratul Borcea al fluviului Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavoda, conectează orașele Fetești și Cernavodă între regiunile Dobrogea și Muntenia.

Lucrările cu un grad ridicat de complexitate vor fi executate pentru prima oară după 38 de ani, perioadă în care acest pod nu a suferit nici un fel de lucrări de reparații semnificative pe partea rutieră, potrivit CNAIR.

La începutul lui februarie, CNAIR a semnat un alt contract, de circa 67 de milioane de lei, cu firma Maristar Com SRL, pentru reabilitarea Podului de la Cernavodă. Contractul are același termen de execuție de 24 de luni. Până la sezonul estival, au fost finalizate lucrările la Calea 1 de rulare, iar din 4 octombrie va începe șantierul pentru reabilitarea Căii 2 de rulare, pe sensul de mers Constanța-Bucureșticare va fi închis circulației.
1 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv