Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Coaliția a amânat din nou anunțarea candidatului comun la fotoliul de primar al Capitalei / Acesta este medicul Cătălin Cârstoiu, potrivit unor surse politice / Tatăl lui Cârstoiu a fost prefect FSN de Argeș în 1990 și deputat PD în două mandate (1996-2004), apoi din nou prefect și subprefect /

Breaking News:

Sistemul de monitorizare şi de informare asupra traficului va costa 112,8 milioane lei (Guvern)

Sistemul de monitorizare și informare asupra traficului și a condițiilor de circulație pentru Autostrada A1 București-Pitești, Autostrada A2 București-Cernavodă, Autostrada A3 București-Ploiești, DN1 București-Ploiești este estimat la o valoare totală de peste 112,8 milioane lei, cu TVA, a stabilit Guvernul Ciucă, în ședința de miercuri.

Investiția se va derula pe o perioadă de 2 ani și va fi cofinanțată din bani europeni, prevede Hotărârea de Guvern prin care au fost aprobați indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții.

Cele trei sectoare de autostradă și sectorul de drum național incluse în acest proiect, a căror lungime însumată reprezintă circa o treime din lungimea autostrăzilor în operare din România, vor fi dotate cu infrastructură inteligentă rutieră uniform cu întreaga rețea națională de autostrăzi. Ele vor fi integrate într-un Centru nou de Monitorizare și Informare din cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București, asigurându-se astfel armonizarea serviciilor de informare a participanților la trafic și a managementului rețelei rutiere cu sistemele inteligente de transport implementate în Uniunea Europeană.

Investiția era necesară ca urmare a faptului că aceste sectoare de transport fiind proiectate și construite în perioade diferite au în prezent o dotare total diferită față de setul minim de servicii inteligente de transport prevăzut de cadrul legislativ european în domeniu – fie nu au implementat sisteme inteligente de transport, fie au parțial instalate sisteme mai vechi, neconforme sau cu durată de viață expirată.

Finanțarea proiectului se va face din fonduri externe nerambursabile în cadrul perioadei de programare a Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv