Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Parlamentul l-a revocat pe Bădălău de la vicepreședinția Curții de Conturi / JUSTIȚIE: Cocoş, Crinuţa Dumitrean, Diacomatu și „Stelu” au scăpat de condamnări / ÎCCJ: Faptele s-au prescris  / CCR se va pronunța în 14 decembrie pe suprataxarea contractelor de muncă part-time / 

Breaking News:

Taxiul revine în preferințele românilor (sondaj)

Taxiul revine în preferințele românilor, arată un sondaj realizat de platforma iVox, la comanda GoCab Software.

Și companiile își eficientizează costurile, apelând la parteneriate cu aplicații mobile de comenzi taxi.

  • Atunci când cheamă o mașină, aproape trei din patru români consideră că lucrul cel mai important este ca șoferul să onoreze comanda, arată un studiu comandat de GoCab Software
  • Conform sondajului, fenomenul anulării comenzilor de către șoferi și prețurile mari sunt principalele nemulțumiri ale românilor față de serviciile de ride-sharing
  • Acești factori îi determină pe clienți, în special companii, dar și persoane fizice, să folosească aplicații mobile de comenzi taxi
  • O astfel de aplicație pentru comenzi taxi este GoCab, orientată către companiile care doresc să își transporte angajații și disponibilă și pentru utilizatorii persoane fizice
  • GoCab a reușit să scadă costurile lunare de transport ale companiilor partenere cu 30%-40% în medie de la momentul implementării soluției
  • Toți utilizatorii GoCab din România, persoane fizice sau juridice, se pot bucura de aceleași beneficii: prețuri fixe pe km și plata în numerar sau cu cardul, direct din aplicație
  • În plus, companiile au la dispoziție servicii corporate: prezență la nivel național, acces la întreaga flotă de mașini din localitate, plata cu vouchere electronice, sold corporate, interfață de administrare, monitorizarea și controlul costurilor în timp real, personalizare a soluției digitale la cererea clientului

Românii se întorc la taxiuri, după o perioadă de câțiva ani în care serviciile de transport alternativ au ocupat o cotă importantă din piață, pentru a evita tarifele majorate și fenomenul anulărilor comenzilor de către șoferi. În cadrul sondajului online comandat de compania GoCab Software și derulat pe platforma iVox, românii au fost întrebați ce consideră important sau foarte important la un serviciu de transport. 

Majoritatea respondenților au indicat garanția că va veni o mașină la comandă (72%), iar peste jumătate (51%) au declarat că își doresc ca transportul să fie tarifat doar cu un preț fix pe kilometru, ca în cazul taxiurilor.

Printre aspectele serviciilor de transport considerate importante sau foarte importante de către respondenți în cadrul sondajului GoCab se mai numără siguranța că este un serviciu controlat de autorități (57%), curățenia din mașină (54%), gradul de confort din autovehicul (52%) și posibilitatea de a folosi serviciul în orice oraș din țară (46%).

Taxiurile au o serie de avantaje clare: în primul rând, prețul este fix pe kilometru și reglementat prin lege. În plus, sunt prezente în majoritatea orașelor din țară – chiar și în cele mici, unde nu există servicii de transport alternativ. De asemenea, companiile de taxi sunt supuse unor autorizări și controale din partea autorităților, iar clienții nemulțumiți au posibilitatea de a se plânge direct companiei sau chiar la autorități. 

GoCab este o aplicație 100% românească pentru comenzi taxi, în care sunt înrolați la nivel național peste 10.000 de șoferi autorizați de taxi aparținând firmelor de taximetrie și dispeceratelor din peste 20 de orașe din întreaga țară. GoCab a fost dezvoltată și este operată de GoCab Software SA, companie listată la Bursa de Valori București din 2021.

„Serviciile de taxi au trebuit să se reinventeze în condițiile unei concurențe crescute din partea serviciilor de transport alternativ. Aceasta este conceptul GoCab: o aplicație cu care să poți comanda un taxi cu telefonul mobil, disponibilă oriunde în țară, pentru orice dispecerat sau șofer de taxi, cu avantajele deja bine cunoscute: un preț reglementat și fix pe kilometru, dar și cu facilități de secolul XXI: localizarea GPS a adreselor de plecare și de destinație, hărți digitale cu ruta, plata cu cardul direct prin aplicație sau cu numerar, posibilitatea de a contacta șoferul direct din aplicație etc.”, explică Ninel Macarie, CEO GoCab Software SA.

GoCab Corporate, soluția de transport cost-effective pentru companii

GoCab oferă și o soluție unică deocamdată pentru piața locală a serviciilor de transport de persoane, în mod special pentru companiile care au nevoie să își transporte angajații la locul de muncă. Companiile care au încheiat parteneriate cu GoCab și care au folosit în trecut alte soluții de transport au costuri lunare de transport mai mici, în medie, cu 30%-40% de la momentul implementării soluției GoCab Corporate. 

Prin soluția GoCab Corporate, unul dintre clienții noștri corporate cu peste 400 de angajați și-a redus costurile de transport de la 170.000 de lei lună la 110.000 de lei lună, adică o diminuare a costului total lunar cu circa 30-40%. Soluția este potrivită pentru companii de toate dimensiunile, din domenii precum Horeca, ospitalitate, IT, farma, dar și pentru firme care fac outsourcing, servici, retail, industrie, energie și nu numai”, spune Macarie.

În GoCab Corporate, companiile au acces la informații în timp real privind costurile individualizate (pentru fiecare angajat, locație, grup de angajați sau cumulat la nivelul întregii companii), astfel încât managerii pot lua decizii de optimizare a costurilor.

GoCab Corporate oferă și facilități precum plata cu vouchere electronice a curselor, sold virtual al firmei, monitorizarea soldului și posibilitatea de a trimite alerte atunci când soldul se apropie de un prag minim, acces la interfața de administrare pentru companii, POS inteligent pentru comenzi taxi etc.

Mai mult, aplicația poate fi personalizată de către echipa de dezvoltatori a GoCab în funcție de cerințele clientului.

Un alt avantaj major oferit de GoCab este faptul că șoferii sunt penalizați pentru anularea voluntară, fără motiv întemeiat, a comenzii. Spre deosebire de serviciile alternative de transport, utilizatorii care anulează comanda nu sunt penalizați și nu plătesc niciun fel de taxă suplimentară.

„Șoferul care anulează o comandă deja acceptată este penalizat cu blocarea funcționării aplicației GoCab pentru un interval de la două până la șase ore, fapt care reduce mult frecvența acestor incidente în cazul utilizatorilor aplicației noastre”, spune Macarie. „Sancțiunile sunt progresive; în cazuri extreme se poate ajunge și la blocarea definitivă a aplicației pentru șoferul respectiv.”

De altfel, sondajul GoCab confirmă că această problemă este mult mai puțin frecvent întâlnită în rândul celor care merg preponderent cu taxiul: 80% din respondenți nu au avut în ultimele 12 luni comenzi anulate la taxi.

Sondajul „Cu ce și cum circulă românii în marile orașe?” s-a desfășurat online, în perioada 26.10 – 08.11.2022 pe un eșantion de 1.132 de respondenți, prin metoda CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing), aplicată prin intermediul platformei online iVox Research. Eșantionul este reprezentativ pentru populația utilizatorilor de internet din România cu vârsta de peste 18 ani și reședința în urbanul mare.

Despre GoCab

Aplicația GoCab permite pasagerilor să comande online, simplu și rapid un taxi din orice oraș mare al țării. Aplicația afișează prețul viitoarei călătorii și permite plata cu cardul direct în aplicație, cu cardul fizic, cash sau prin vouchere electronice. Lansată în mai 2020, aplicația este este utilizată de peste 135.000 de utilizatori activi (pe terminale iOs și Android) și de peste 10.000 de șoferi de taxi înrolați. GoCab Software este listată la Bursa de Valori București, din 2021.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv