Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

ACTUALITATE: Air Schengen, din 31 martie / ACTUALITATE: România trece la ora de vară, de duminică / 

Breaking News:

WebEye lansează aplicația Connect – între șoferi și dispeceri dar și cu propriile familii

WebEye România a lansat aplicația Connect, pentru a facilita comunicarea dintre șoferi și dispeceri.

telefon, Hand holding Mobile Smart phone with blank screen with Blurred background

Serviciul este disponibil pe dispozitive cu sistem de operare Android, care permite dialogul nelimitat, cu costuri reduse, între diferiți actori ai actului de transport precum și comunicarea șoferilor cu familiile lor.

WebEye Connect (foto) este ușor de utilizat și devine activ prin simpla conectare a telefonului/tabletei la unitatea de bord a vehicului.

„Informația și modul de transmitere a ei sunt elemente extrem de importante pentru un business. Comunicarea clasică în timp real implică uneori costuri semnificative, care acum sunt mult diminuate prin utilizarea aplicației WebEye Connect. Ce aducem nou? Un serviciu modern și ușor de utilizat, comunicarea se face nelimitat, costurile sunt mici și nu mai sunt necesare alte device-uri decât smartphone-ul sau tableta șoferului”, a declarat Levente Gall, directorul de vânzări al WebEye România.

Aplicația WebEye Connect funcționează de pe orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android, poate fi descărcată gratuit de pe Google Play și se conectează prin bluetooth la unitatea de bord, nefiind astfel necesară conexiunea aparatului la Internet.

Cu ajutorul aplicației Connect se pot transmite și mesaje text predefinite, precum status comandă transport, diferite costuri pe parcursul execuției, alimentări cu combustibil, atașare sau detașare semiremorcă (container). Transportatorii au acces la informații în timp real privind poziția șoferului, locația remorcii sau a containerului sau la multe alte informații care țin de  economia unei curse.

Astăzi, doar 1 din 10 vehicule nu dispune de o unitate de bord. Prin simpla conectare la aceasta, se activează „linia verde” dintre șofer și firma de transport, ceea ce permite gestionarea eficientă a activității.

Despre Lambda-Com

Lider regional în domeniul soluţiilor telematice, grupul a fost înfiinţat în Ungaria în 2001 şi cuprinde astăzi diviziile WebEye, SpedMart, DataFlow şi BestWay. În 2006 a fost înfiinţată compania WebEye International, ca parte a grupului Lambda-Com, care dezvoltă soluţii în domeniul informatizării transporturilor. În prezent, WebEye activează în 14 ţări din Europa şi are peste 45.000 de sisteme telematice implementate.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv