Deși anul trecut au făcut cumpărături online de miliarde de euro, românii continuă să fie cei mai slabi din Uniunea Europeană la acest capitol.
Asta pentru că rezultatele unui studiu realizat de specialiștii Eurostat arată că, anul trecut, doar 23% dintre românii utilizatori de internet au făcut achiziții online.
Din acest punct de vedere suntem undeva mult sub media Uniunii Europene care se află undeva la 70%. Suntem depășiți destul de clar chiar și de vecinii bulgari, aproximativ 27% dintre utilizatorii de internet din această țară efectuând achiziții online anul trecut.
Peste 82% dintre utilizatorii de internet din Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Germania, Luxemburg și Olanda au efectuat, anul trecut, achiziții online.
Trendul arată că 71% dintre tineri își achiziționează de pe net haine și articole sportive. Cei de vârstă medie, 25-54 de ani, dau cei mai mulți bani pe bunuri utilizate în gospodărie, în timp ce vârstnici își achiziționează mai ales călătorii sau spații de cazare.