Sistemul nemțesc (electronic-automatizat) de repartizare pentru degivrare produce întârzieri masive!
UPDATE! Ora 17.10. Aeronava TAROM a primit drept de decolare. În urma ei se  închide Aeroportul din Frankfurt!

Nemții au implementat pe aeroporturile din Germania un sistem electronic automat de repartizare a aeronavelor pentru degivrare.

După cum se știe, degivrarea este folosită pe vreme nefavorabilă – lapoviță, ninsoare, vizibilitate foarte mică, temperaturi sub zero grade Celsius etc. – pentru a elimina gheața ce se formează pe fuselajul avioanelor.

Din nefericire, noul sistem folosit de nemți creează mai multe probleme față de vechiul sistem – piloții primeau un număr de ordine. Adică piloții își puteau planifica necesarul de combustibil pentru drum plus cât vor consuma în așteptare, timpii de așteptare, ordinea de rulaj, parametrii la decolare etc.

Prin noul sitem, cursa TAROM stă deja de 4 ore pe pistă cu 108 pasagerii la bord și nu e clar când va decola și cu ce cantitate de petrol în rezervoare.

Sursa noastră ne spune că deja un avion al companiei Condor care începuse rulajul a trebuit să se reîntoarcă pentru realimentare din cauza faptului că a staționat prea mult la coadă pentru degivrare, iar pilotul a descoperit că nu-i mai ajunge petrolul pentru zborul până la destinație.

author avatar
Mircea Popescu
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version