În premieră în București, Primăria Sectorului 3 eliberează on-line autorizațiile, acordurile și avizele de funcționare comercială, acte emise de Direcția Generală de Poliție Locală.

Autoritatea locală pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu prin intermediul platformeihttp://edirect.e-guvernare.ro.

Documentele ce vor fi eliberate on-line de către DGPL Sector 3 sunt:

  • autorizaţia de funcţionare – alimentaţie publică (altele decât hoteluri);
  • emiterea /prelungirea avizului de funcționare activitate comercială – flori naturale pe domeniul public;
  • avizul de funcţionare pentru terase sezoniere (cod CAEN 5630, 5610);
  • emiterea/prelungirea avizului de funcționare pe domeniul public (amplasament stradal) (altele decât difuzarea presei şi comercializarea florilor naturale);
  • emiterea/prelungirea acordului de funcţionare pentru activitate comercială (pieţe/bazare);
  • prelungirea autorizației de funcţionare – alimentaţie publică (altele decât hoteluri);
  • prelungirea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;
  • prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială – spălătorii/vulcanizări/service auto/comerţ cu piese auto;
  • emiterea/prelungirea avizului de funcționare pentru activitate comercială – difuzare presă pe domeniul public;
  • emiterea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;
  • emiterea avizului de funcţionare (temporar) privind comercializarea obiectelor specifice sărbătorilor de iarnă/primăvară;
  • emiterea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială – spălătorii/vulcanizări/service auto/comerţ cu piese auto;
  • emiterea/prelungirea acordului de funcționare pentru activitate comercială la tarabă/spaţiu în pieţe/bazare;
  • emiterea avizului de funcţionare pentru terase sezoniere – amenajate în centrul istoric (cod CAEN 5630, 5610).

 Persoanele interesate trebuie să parcurgă următoarele etape:

  1. Se accesează platforma http://edirect.e-guvernare.ro
  2. Crearea contului – se merge la secțiunea CONT NOU- Cont persoană fizică- Se completează rubricile din secțiune cu datele personale, după aceea se alege un nume de utilizator și o parolă. Confirmarea creării contului se primește pe adresa de e-mail indicată de către solicitant. Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat. Persoanele care au cont pe www.ghișeul.ro se pot loga pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro  cu acesta, fără a mai fi nevoie să-și creeze un cont nou.
  3. Conectare- Se merge la secțiunea CONECTARE.

– La secțiunea Autentificați-vă se selectează eDirect

– La secțiunea Selectare tip cont se bifează Cont personal

– Se completează numele de utilizator și parola, se bifează secțiunea „Nu sunt robot”

  1. Depunerea documentelor- Se accesează Creează Solicitare. La secțiunea Instituție se selectează Primăria Sectorului 3. Apoi se selectează tipul procedurii dorite, de exemplu – autorizaţia de funcţionare – alimentaţie publică. După selectarea tipului de  procedură, la secțiunea Acțiune se poate consulta și încărca documentația necesară. O parte din documentele încărcate necesită semnătură electronică. 

După încărcarea documentației, dacă este cazul, pot fi transmise Observații în rubrica dedicată. Înainte de a apăsa pe butonul Lansează Solicitare, trebuie bifată căsuța „Sunt de acord ca AADR și instituția Primaria Sectorului 3 să îmi folosească datele cu caracter personal!”. Apoi se apăsa pe butonul Lansează Solicitare și astfel documentația a fost depusă. Apare imediat o notificare: „Solicitarea cu nr. PISEG #…împreună cu documentele depuse au fost înregistrate cu succes”

  1. Preluarea documentației: După descărcarea documentelor de către Direcția de specialitate și înregistrarea solicitării în Sistemul Intern de Management al Documentelor (INFOCET), cetățeanul primește prin e-mail un mesaj prin care i se comunică atât numărul de înregistrare generat de către platformahttp://edirect.e-guvernare.ro (numărul PISEG), cât și numărul de întregistrare intern, generat de către Sistemul Intern de Management al Documentelor (INFOCET)
  2. Stadiul soluționării cererii poate fi urmărit pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro la secțiunea Solicitările mele (folosind numărul PISEG) și pe site-ulwww.primarie3.ro la secțiunea Stadiu solicitări (folosind numărul INFOCET)
  3. După soluționarea cererii și urcarea documentelor de către Direcția de specialitate pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro, cetățeanul primește prin e-mail un mesaj prin care este înștiințat că cererea i-a fost rezolvată. Documentul final poate fi descărcat de pe platformă.
author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version