BRD Groupe Societe Generale a amânat, de la jumătatea lunii martie până în prezent, ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât şi în cadrul soluţiei proprii de amânare.

Numărul creditelor amânate la plată depăşeşte 46.000, având în vedere că anumiţi clienţi au solicitat amânarea mai multor credite, informează instituția bancară.

Aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru 3 luni, 8% pentru 6 luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni de amânare.

Începând din luna martie, banca a oferit clienţilor persoane fizice o soluţie proprie de amânare a ratelor cu până la trei luni, de care aceştia au putut beneficia până la intrarea în vigoare a OUG 37/2020. De asemenea, BRD oferă, până la jumătatea lunii iunie, gratuitate la operaţiunile realizate prin platformele de internet şi mobile banking.

De-a lungul acestei perioade, Contact Center-ul BRD a tratat peste 270.000 de interacţiuni telefonice cu clienţii şi mai bine de 28.000 de solicitări primite prin Facebook şi e-mail, se mai precizează în comunicat.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version