În ultimii ani parcă ne-am obişnuit ca străinii să ne laude mai mult ţara decât o facem noi sau să ne aprecieze mai mult valorile decât le apreciem noi.

Iar după şefii RyanAir, a venit rândul că şefii companiei aeriene poloneze LOT să aibă numai cuvinte de laudă la adresa ţării noastre.

Jakub Malecki, directorul LOT pentru România şi Republica Moldova, a afirmat miercuri, în timpul unei întâlniri cu presa, că “România are tot ce îşi doreşte un turist, dar trebuie promovată mai mult”.

“Cei mai mulţi pasageri străini sunt corporate, dar, aşa cum se vede pe străzile din Bucureşti, sunt din ce în ce mai mulţi turişti. Din ce în ce mai mulţi tour-operatori polonezi oferă city-breaks în România. Avem şi mulţi pasageri români care locuiesc în străinătate, în special cei din continentul nord-american, din Statele Unite şi Canada folosesc LOT foarte des pentru a-şi vizita familiile. Acum sperăm ca numărul acestora să crească, odată cu lansarea rutei transatlantice spre Los Angeles, zonă unde de asemenea sunt mulţi români”, a fost mesajul transmis de Malecki.

Şeful LOT pentru România şi Republica Moldova dă asigurări că “începând de anul trecut se observă o schimbare în atitudine a turiştilor europeni, în sensul că, până atunci, România era mai mult o destinaţie de tranzit spre staţiuni din Bulgaria, turiştii petreceau o noapte în România şi plecau mai departe. Mai nou, ei se opresc în România pentru vacanţă, iar acest trend se conturează din ce în ce mai mult. Observăm o creştere a gradului de promovare a României şi o îmbunătăţire a imaginii acestei ţări, aşa că suntem încrezători că din ce în ce mai mulţi oameni vor începe să îşi petreacă aici timpul liber”.

Malecki pune această creştere a numărului de turişti străini prezenţi în România şi pe faptul că “mulţi oameni s-au săturat să vadă Roma, Paris sau Madrid pentru a cincea oară şi se orientează spre centrul şi estul Europei, mai ales că fostele ţări comuniste nu erau atât de accesibile în urmă cu 20-30 de ani.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version