eMAG pune la dispoziția cumpărătorilor online 1,5 milioane de oferte, pe 11 noiembrie, de Black Friday. Livrărilese fac din centrul său logistic dotat cu roboți de ultimă generație, după o investiție de peste 4,3 de milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana. 

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult, față de 2021.  

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei, comparativ cu anul trecut. 

Abonament gratuit la livrări nelimitate și soluții de plată flexibile 

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius, între 7 și 13 noiembrie. Astfel, costul abonamentului pe un an de zile este zero.   

De asemenea, clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziționează, în ziua de Black Friday, pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.  

1,5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 de milioane de lei 

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, astfel:

· 160.000 de electrocasnice mici  

· 60.000 de televizoare 

· 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri 

·  40.000 de laptopuri 

· 60.000 de frigidere și mașini de spălat 

· 350.000 de produse fashion  

· 1,5 milioane de scutece 

· 150.000 de jocuri și jucării 

· 300.000 de produse pentru casă și grădină 

· 60 de tone de cafea 

· 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice  

Produse speciale 

· Peste 24.000 de nopți de cazare în România 

· Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro 

· Peste 10 kg de aur 

· Peste 58 de tone de carne de porc 

· Servicii medicale- abonamente, screening și analize 

· 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion 

· Ceasuri și bijuterii de lux.

author avatar
Ilie Radulescu
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version