Specialiștii GPeC, cea mai mare comunitate a magazinelor online din România, au dat publicității, joi, un raport care arată că românii au prins, în sfârșit, gustul comerțului online.

Astfel, anul trecut, românii și-au achiziționat online produse în valoare de peste 2,8 miliarde de euro. Suma este cu aproximativ 40% mai mare decât cea înregistrată în 2016, când s-au achiziționat online produse în valoare de 1,8-2 miliarde de euro.

Cifrele fac referire doar la produse tangibile și nu includ serviciile cum ar fi plata de facturi sau achiziționarea de vacanțe ori bilete de avion.

Un calcul scurt arată că, anul trecut, românii și-au achiziționat zilnic produse în valoare de circa 7,67 milioane de euro.

Statisticile arată că 85% dintre români au internet pe telefonul mobil, iar 55% dintre gospodării au acces la un serviciu de internet fix, ceea ce înseamnă că peste 11 milioane de români pot intra, zilnic, pe internet.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version