NN România lansează o asigurare care le oferă protecție și sprijin financiar clienților care își pierd locul de muncă din motive independente de propriile planuri profesionale, conform condițiilor contractuale.

Noua asigurare se adresează clienților cu vârsta cuprinsă între 18 și 60 de ani. Aceasta poate fi achiziționată împreună cu un contract nou de asigurare de viață sau poate fi atașată unuia deja existent și oferă clienților două niveluri de protecție, în funcție de nevoile financiare ale familiei. 

Astfel, clienții pot opta pentru o sumă asigurată de 2.000 sau 4.000 de lei pe lună, de care pot beneficia imediat după încetarea contractului de muncă pentru o perioadă de maximum 12 luni, până la găsirea unui nou loc de muncă. Iar dacă pe parcursul asigurării își păstrează locul de muncă și nu este nevoie să folosească beneficiile financiare acoperite, clienții primesc la finalul contractului 30% din valoarea primelor plătite pentru asigurare.

Pentru 6 români din 10, locul de muncă actual reprezintă singura sursă de venit, potrivit unui studiu cantitativ ISRA desfășurat la inițiativa NN România în 2021, și numai 33% spun că se pot baza pe sprijin financiar din partea familiei sau prietenilor în caz de șomaj. Dacă și-ar pierde veniturile salariale, respondenții consideră că ar avea nevoie de o sumă între 1.500 și 2.500 de lei lunar, timp de o perioadă cuprinsă între 4 și 8 luni, pentru a putea acoperi nevoile financiare de bază până la găsirea unui nou loc de muncă, mai arată studiul.

„La NN, suntem mereu atenți la nevoile dinamice ale clienților și ne adaptăm continuu contextului din viețile lor pentru a le oferi soluții relevante prin care să protejeze tot ce contează mai mult pentru ei. Asigurarea pentru pierderea locului de muncă este un pas important prin care suntem încă o dată alături de clienți în momente neașteptate pentru care nu sunt pregătiți și care pot afecta nivelul de trai al familiei. Astfel, sprijinim oamenii în demersurile lor pentru mai multă siguranță financiară și un viitor financiar mai bun indiferent de contextul economic”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN România

Despre NN România

NN (www.nn.ro) este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are 450 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de mai bine de 175 de ani la nivel internațional și o prezență puternică în 11 țări, având în total peste 14.000 de angajați și peste 18 milioane de clienți. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam, din 2014, și are o situație financiară solidă, asigurându-se că este mereu aproape de clienți cu responsabilitate și angajamente susținute.

author avatar
Ilie Radulescu
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version