Penny Market a avut o cifră de afaceri mai mare cu 17% în anul calendaristic 2017, iar REWE România, un avans cu 5%, de aproape 3 miliarde lei, potrivit cifrelor raportate miercuri de companie.

Compania continuă să investească în piața de retail din România. Grupul a investit în anul 2017 peste 482 mil. LEI în modernizarea și extinderea rețelei, ajungând astfel la 221 de magazine și 3 centre logistice.

De asemenea, contribuția REWE România la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste  136 mil. LEI.

“Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evoluția companiei. (…) Rezultatele financiare reprezintă vești bune atât pentru angajații noștri, cât și pentru clienți, de aceea le mulțumim pentru încredere și pentru că aleg magazinele noastre pentru cumpărăturile zilnice”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.

Penny Market și-a mărit și numărul de angajați în 2017, cu 8% față de 2016, ajungând la un total de 4.300.

În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani.

Printre beneficiile oferite angajaților se numără un pachet salarial atractiv plus bonus de performanță, training pentru dezvoltare profesională, bonus de loialitate, bonus pentru recomandarea unui viitor coleg, asigurare medicală privată, tichete de masă și tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun, precum și scutece pentru nou născuți și pachete de școală pentru copiii angajaților.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești.

Pentru anul în curs, planurile Penny Market includ: investiții în expansiune în conformitate cu certificarea ISO 50 001, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar și extinderea colaborării cu producătorii români alături de implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului. Compania va continua să adapteze permanent rețeaua de magazine punând accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie și, bineînțeles, dezvoltând gama de produse cu accent pe prospețimea și varietatea acestora.

Pe parcursul anului 2017, compania și-a asumat responsabilitatea față de societate, obiectivul său fiind acela de a se implica în comunitățile din care face parte și de a crește un model de business prietenos cu mediul înconjurător. Astfel, compania a dezvoltat în 2017 programe sociale în parteneriat cu World Vision, Salvați Copiii și Habitat for Humanity, programe pe care le va continua și în 2018.

Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 223 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,300 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version