Platforma EuCeMananc devine Tazz by eMAG și trece într-o nouă etapă: livrare în maxim o oră pentru mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă, pe fondul autoizolării generate de pandemia COVID-19.
Peste 1.000 de restaurante sunt disponibile în aplicație, iar oferta este în creștere. McDonald’s se alătură ofertei pentru început în București, Timișoara, Arad, Cluj-Napoca, Brăila, Deva, Alba Iulia, urmând să acopere în curând toată țara.
Primii parteneri din afara restaurantelor care s-au alăturat, completând oferta existentă pe vechea platformă EuCeMananc sunt eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).
Aplicația Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât și din App store, iar serviciile sunt disponibile și online pe www.tazz.ro. Funcționalitățile platformei au fost extinse inclusiv pentru livrarea de produse din magazinele Mega Image, pentru început în București sectorul 1, Timișoara, Cluj-Napoca.
Pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19, compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele.
Astfel, utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.
Tazz by eMAG recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul și să elimine, pe cât posibil, plata cash. Plățile cu cardul reprezentau 30% din totalul plăților online efectuate prin intermediul platformei înaintea crizei, însă procentul va depăși 70% în următoarele săptămâni.