Robert Redeleanu, şeful UPC pe România şi Ungaria, s-a lăudat, joi, că firma pe care o conduce a înregistrat creşteri pe toate segmentele de afaceri în 2016.

Astfel, UPC a ajuns în România la 2.273.600 de abonamente (TV, internet şi telefonie fixă), în creştere cu 146.000 de abonamente faţă de anul anterior, şi la un număr total de 1.296.000 de clienţi, cu 52.700 de clienţi mai mult decât în 2015.

Redeleanu susţine că aceste creşteri s-au datorat în special îmbunătăţirii serviciului de internet şi că principalul obiectiv al companiei va fi menţinerea ritmului de creştere a veniturilor şi a ariei de acoperire a serviciilor digitale.

“Anul 2016 a fost un an extraordinar de bun pentru UPC în România, dacă ne uităm la indicatorii financiari, numărul de gospodării acoperite şi creşterile înregistrate cam pe toate segmentele de afaceri. Este o performanţă susţinută şi de mersul bun al economiei în 2016 şi acestea sunt aşteptările noastre şi pentru 2017”, a fost mesajul transmis de şeful UPC.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version