Reprezentanții Telekom România au prezentat, joi, bilanțul acestei companii pe 2017.

Astfel, cei de la Telekom România recunosc oficial că se află într-o situație delicată, respectiv că sunt într-o continuă pierde de clienți.

Cifrele înregistrate pe anul trecut arată o scădere a veniturilor cu 1,3% față de 2016, până la 972 de milioane de euro, în timp ce profitul a scăzut cu 5,1% față de 2016, până la 166 de milioane de euro.

Numărul clienților de comunicații mobile a scăzut cu 8,1%, numărul clienților de telefonie fixă a scăzut cu 5,3%, iar numărul clienților de internet broadband a scăzut cu 1%.

Telekom România avea, la sfârșitul anului trecut, 5,25 milioane utilizatori de comunicații mobile, 1,86 milioane utilizatori de telefonie fixă și 1,18 milioane utilizatori de internet broadband.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version